مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای خلیل آباد برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای با حضور مسئولین، خانواده شهدا و مردم خلیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این آیین، مزار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خلیل آباد با حضور مسئولین، خانواده شهدا و مردم غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.
 
در این مراسم مسئولین شهرستان خلیل آباد بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

مجتبی شاکری، فرماندار خلیل آباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، عزت و شرف جامعه و نظام را مدیون خون شهدا دانست و خاطر نشان کرد: در هر جایگاهی که باشیم مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از جان مایه گذاشت، اظهار داشت: جامعه به فرهنگ شهادت بیش از پیش نیازمند است و تمام افراد باید تلاش کنند که در راستای تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.

شاکری بی توقع ترین افراد در نظام جمهوری اسلامی را خانواده شهدا دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا که فرزندان خود را فدای اسلام کرده اند و هیچ توقعی ندارند بزرگ منشانی هستند که حق زیادی بر گردن نظام دارند.

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: تقویت فرهنگ شهید و شهادت باید سرلوحه کار قرار بگیرد و همه موظف به ترویج این فرهنگ هستیم.

وی بیان داشت: هر چه این بخش را پررنگتر کنیم آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت و عرصه شهید و شهادت یک میدان وسیع و بزرگی است که باید به آن توجه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار