همزمان با دهه مبارک فجر، ۳ پایگاه مقاومت بسیج اداری در شهرستان خلیل آباد با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۶۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده سپاه خلیل آباد در حاشیه افتتاحیه این پایگاه های بسیج، اظهار داشت: بنا تدابیر حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج در همه اقشار فعال شود سپاه خلیل آباد از ابتدای سال ۹۴ با افتتاح حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف تلاش کرده ایم که در اکثر ادارات، نهادهای دولتی و کارخانجات و اصناف شهرستان پایگاه های مقاومت را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج در ادارات و اقشار مختلف راه اندازی می شود تا در کنار و کمک دست آن اداره باشد، خاطر نشان کرد: افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج اداری با هدف آماده کردن نیروهایی در تراز جامعه اسلامی افتتاح می شوند و جامعه اسلامی قرار است زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را فراهم سازد.

نیک یاد با بیان اینکه پایگاه های اداری باید کمکی در جهت گسترش و تقویت روحیه تفکر بسیجی در بین ادارات باشد تصریح کرد: در دهه فجر سال ۹۴، تعداد ۳ پایگاه اداری در جهادکشاورزی، شهرداری و دادگستری افتتاح شده است.

گفتنی است همزمان با دهه مبارک فجر، پایگاه مقاومت شهید فولادبند در شهرداری خلیل آباد، پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی در دادگستری خلیل آباد و پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) در جهاد کشاورزی خلیل آباد افتتاح شد و علیرضا یاوری، مهدی جعفریان و ایزدمهر به عنوان فرماندهان این پایگاه های مقاومت معرفی شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها