امام جمعه بهاباد:

در انتخابات باید رقابتها به رفاقت تبدیل شود/ خلق حماسه ای عظیم در یوم الله 22 بهمن

امام جمعه بهاباد با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر حضور گسترده مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت : باید در روز 22 بهمن حماسه ای خلق شود تا این روز را به رخ دنیا بکشیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۶۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان و با اشاره به برگزاری انتخاباتی که بعد از قضیه برجام صورت می گیرد گفت: تبلیغات انتخابات باید در کشور مارنگ و بوی اسلامی داشته باشد.

وی به حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های اخذ رای اشاره کرد و افزود: در رقابتهائی که در زمان انتخابات لازم است صورت پذیرد این است که همه رقابتها به رفاقت تبدیل شود تا دشمنان و شیطان صفتان روزنه نفوذ به انتخابات را نداشته باشند.

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب یک نظام ارزشی است و هرکس وفایش به این انقلاب و نظام بیشتر باشد مورد احترام و ارزش بیشتری است گفت: در جامعه معیار انقلاب اسلام و تفکر اسلامی است نه تفکر افراد و اشخاص.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه بنای انقلاب اسلامی با بقای فکر و اندیشه اسلامی است نه با بقای افکار و اشخاصی که در جامعه هستند گفت: معیار انقلاب اسلام و تفکر اسلامی است نه تفکر و اندیشه افراد زیرا به فرموده امام راحل که گفت : هدف ما و نظام ما و انقلاب ما فقط نامش جمهوری است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

خطیب جمعه بهاباد به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی یک حرکت عادی و یک موج جزئی نیست زیرا تحول سریع شدید بنیادین و عمومی است که اوضاع را صد در صد تغییر می دهد و باعث ایجاد یک زلزله به تمام معنی میشود که همه چیز را زیرورو میکند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یعنی همه فضا ها و طعمه های دشمن و استکبارگرانی که حالت خوی شیطان داشتند آنها را نا امید میکند و امید به دوستان میدهد گفت: این انقلاب طومار 2500 ساله رژیم ستم شاهی را بر هم می پیچد و از بین می برد و تنها انقلاب اسلامی و دینی است که تمام شئونات را طبق رضایت الهی قرار دهد.

وی با توجه به حرفهائی که افراد در زمان انتخابات بر علیه شورای نگهبان و قانون اساسی می زنند و آن را زیر سوال می برند گفت: تعجب اینجاست کسانی حرفهائی می ز نند که خود سالیان سال ناظر بودند و می دیدند گذرشان و انتخابشان به وسیله همین مراکز قانونی بوده است زیرا این افراد حرفهائی رامی زنندکه باعث خشحالی دشمنان نظام اسلامی می شود.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به اینکه یک عده ای حرفهایی را می زنند که در زمان جاهلیت زده میشد گفت: در جامعه باید قانون حاکم باشد نه سلایق افراد و همه افراد باید به این مهم توجه داشته باشند.

ارسال نظرات