خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول:

برخی تاکنون با نام امام(ره) برخلاف سیره انقلاب حرکت کرده‌اند

امام جمعه دزفول گفت: بعضی افراد با نام امام(ره) و استفاده از بیت ایشان تاکنون بر خلاف سیره انقلاب حرکت کرده‌اند حالا باید دید چرا این افراد می‌خواهند فضای کشور را آبستن تشنج کنند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید‌محمد‌علی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای با برکت آن است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای مختلفی داشته است که باید برای نسل جوان جامعه بیان شود.

امام جمعه دزفول اضافه کرد: ایجاد همگرایی در بین امت اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مسائل جهانی است.

قاضی‌دزفولی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که زمینه‌ساز عزت انقلاب باشد.

وی یادآور شد: اگر نامزدهای انتخاباتی فردی را قدرتمندتر از خود یافتند باید کنار بکشند و اگر این کار را انجام ندهند به ملت خیانت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: برخی زمزمه‌ها مبنی بر برهم زدن آرامش در آستانه انتخابات از سوی آمریکا شنیده به گوش می‌رسد و برخی افراد نیز با برخی سخنان سعی در ایجاد تشنج و جنجال سیاسی دارند.

خطیب جمعه دزفول در ادامه افزود: ملت باید آگاه بوده و فریب نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نخورند.

وی در پایان بیان کرد: بعضی افراد با نام امام(ره) و استفاده از بیت ایشان تاکنون بر خلاف سیره انقلاب حرکت کرده‌اند حالا باید دید چرا این افراد می‌خواهند فضای کشور را آبستن تشنج کنند ضمن اینکه سخنان آنان ارزش پاسخگویی نیز ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار