خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان گفت: از آنجایی که اعضای شورای نگهبان حکم از رهبری گرفته‌اند و لذا تخریب شورای نگهبان به معنی تضعیف رهبری است.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان حکم از رهبری گرفته‌اند و لذا تخریب شورای نگهبان به معنی تضعیف رهبری است.

وی با اشاره به توجه به معیارهای انتخاب افراد از سوی مردم، تصریح کرد: باید افرادی را روانه مجلس کرد که با مبانی و روحیات انقلاب اسلامی همخوانی داشته باشند.

خطیب جمعه آبادان اضافه کرد: مردم باید مانع از ورود کسانی به مجلس شوند که صحبت از دوستی و سر سفره نشستن با استکبار جهانی می‌کنند.

ابراهیمی‌پور یادآور شد: شرکت و حضور پرشور و با بصیرت آحاد مردم در پای صندوق‌های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و اسلام خواهد شد.

وی با توصیه همه به حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان، خاطر نشان کرد: هوشیاری مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های خبیث دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه آبادان در پایان با دعوت همه به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: انقلاب اسلامی منشاء خدمات فراوانی در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، نظامی، بهداشتی، صنعتی و اقتصادی بوده که باید به نسل جدید انقلاب انتقال داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها