امام جمعه گناوه گفت: حضور آگاهانه بسیج می تواند نقش بی بدیلی در تمام عرصه ها ایفا نماید.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام سیدهادی رکنی حسینی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان های الی بیت المقدس سپاه انصا رالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج در طول بیش از 37 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی با اقتدار تمام ایستاده است و هر روز شاهد کسب افتخاران بی بدیل آن می باشیم

رکنی حسینی بیان داشت : بسیجیان با ایستادگی در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه های مهم انقلاب و نظام نشان داده اند که اکنون هم هر وقت احساس نمایند که نظام در هر صحنه ای به حضور آنان نیاز مند است با بصیرت و آگاهانه در تمامی عرصه ها نقش بی بدیلی را ایجاد می نمایند.

وی افزود : تمامی آزادگان و دین داران ومردم شریف این سرزمین آرزو داشتند تا روزی شاهد به وقوع پیوستن نظام و انقلابی علوی و فاطمی که در زیر سایه امام عصر (عج) و بر گرفته از مکتب اهل بیت (ع) باشند در این کشور به وقوع بپیوندد.

وی ا براز داشت : این نظام مقدس والهی با خون هزاران شهید بوقوع پیوست و دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا این شجره طیبه را از بین ببرند.

وی تصریح نمود : با هجوم یکپارچه دشمنان به این نظام و انقلاب و با حضورجوانان وعاشقان دلباخته ، بسیجیان ، سپاهیان ، ارتشیان و اقشار مختلف مردم ، تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

رکنی حسینی تصریح نمود: حضرت امام خمینی (ره) مردم را از آن تاریکی ها و جعل و بدی های رژیم شاهنشاهی نجات دادو آنان را به وادی نور هدایت نمود

وی افزود: دو ویژگی در بین مردم ما وجود دادرد که هم در مقابل هم هجمه های دشمنان صبر و استقامت نموده اند و هم شاکر انقلاب و نظام وولایت می باشندودر نتیجه این دو ویژگی هم با امنیت ترین کشور جهان هستیم و هم بیشترین اقتدار را در منطقه و جهان بدست آورده ایم.

وی با اشاره به انتخابات سرنوشت سازاسفند ماه گفت : حضور با بصیرت و آگاهانه شما بسیجیان می تواند برگ زرین دیگری را رقم بزند.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه نمود: دشمن با بهره گیری از شبکه های متعدد خبری و فضای مجازی و ماهواره ها و امکانات خود در طول ماههای گذشته بر اختلاف افکنی و انشقاق بین مسئولان ومردم روی آورده است تا از حضور پررنگ مردم جلو گیری نماید و این حضور را کم رنگ جلوه دهد.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری ابراز داشت: معیارها و ملاک های انتخاب اصلح را نیز رهبری بیان و مشخص نموده است.

این مقام مسئول گفت: حضور بسیجیان در صحنه های مختلف انتخابات می تواند دشمن را مأ یوس نماید و هر رای ما تیری به سمت قلب دشمنان نظام اسلامی است که با حضور حماسی و پررنگ و با بصیرت خود افرادی را انتخاب کنیم که حامی مردم ، نظام وولایت فقیه باشند.

وی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان نمود: یکی از مراکز دینی که می تواند از نقش وسیع و سازنده در جهت مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن عمل نماید حوزه های علمیه است.

امام جمعه گناوه از جوانان خواست تا با حضور و ثبت نام در حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان گناوه و کسب معارف دینی و الهی ، بیشتر از این نیز بتوانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مسلح شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها