دومین روز برگزاری رزمایش الی بیت المقدس سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در ساحل روستای هاله از توابع بخش چاه مبارک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۸۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه ، سرهنگ محمود شریفی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و دومین روز از رزمایش بزرگ الی بیت المقدس که در اسکله صیادی روستای هاله با حضور بیش از 400 نفر بسیجیان گردان های بیت الی بیت المقدس و گردان امنیتی امام علی(ع) برگزار شد اظهار داشت: هدف از انجام این رزمایش را تقویت توان سخت ، نیمه سخت و نرم بسیجیان برای مقابله با تهدیدات سخت ، نیمه سخت و نرم دشمنان اعلام کرد.

وی گفت : این رزمایش به صورت همزمان در پنج شهرستان استان بوشهر بصورت همزمان انجام می شود که در منطقه نیز با وحدت برادران تسنن و تشیع به صورت هرچه با شکوه تر در حال برگزاری است.

وی افزود: این رزمایش بر اساس آموزش‌های ارائه شده به منظور مقابله با تهدیدات نرم ، نیمه سخت و سخت و ارتقای توان نیمه نرم و نیمه سخت بسیج برگزار می‌شود.
شریفی در ادامه افزود : گردان‌های شرکت‌ کننده در این رزمایش آموزش‌های لازم در تاکتیک‌های رزم روزانه و شبانه را طی خواهند کرد.
فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه با بیان اینکه این رزمایش با هدف نمایش اقتدار ایجاد و ارتقاء آمادگی رزم گردان های بیت المقدس و گردان امنیتی امام علی(ع) بسیج در قالب دفاع از ساحل و کنترل و مقابله با نا آرامی ها و نشست های بصیرتی وسیاسی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها