خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر در آیین افتتاح پایگاه های این شهرستان، گفت: علیرغم تلاش‌ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت امروز شاهد اقتدار و شکوه نظام و انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۸۹۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی افزود: با توجه به اینکه تمام معادلات استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا در جهت ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی به هم ریخته و با شکست مواجه شده، درصدد نفوذ به درون ایران اسلامی هستند.

وی بیان کرد: خداوند نعمت بزرگی را به نام ولایت برای ما ارزانی داشته است که در سایه تدبر و رهنمودهای ایشان به عزت و شرف رسیده ایم و اکنون در سطح دنیا تنها کشوری هستیم که در برابر ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی ایستاده ایم و کوچکترین لغزش و تجاوز به حریم ایران اسلامی از دید ما پنهان نمی ماند و با پاسخ سخت و شکننده ما روبرو می شود همانطور که تفنگداران آمریکایی‌ را همراه با شناورها با آن اقتدار و با دستانی بسته بازداشت و پس از عذرخواهی طرف مقابل آزاد کردیم.

ایمانی با اشاره به اینکه انقلابی ماندن بسیار سخت‌تر از انقلابی شدن است، گفت: تعداد بسیاری که در زمان انقلاب، انقلاب کردند ولی اغلب نتوانستند این انقلابی بودن را حفظ کنند و به بهانه مسئولیت و مادیات دنیا به انحراف کشیده شده‌اند.


وی با تأکید بر اینکه ایجاد هر پایگاه بسیج به‌ منزله دژی مستحکم است، اظهار کرد: امروز با لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری شاهد صدور انقلاب به دنیا هستیم که امیدواریم انشاالله با مقاومت، پایداری و حضور در همه عرصه‌ها و ایستادگی در مقابل بدخواهان، این انقلاب با دستان رهبر فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی سپرده شود.

ارسال نظرات