مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

برگزاری پیش‌کنگره شهدای دانش‌آموز در 18 اسفند‌

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پیش کنگره سراسری شهدای دانش‌‌آموز در 18 اسفند ماه سال جاری خبر داد
کد خبر: ۸۶۳۱۸۶۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین کفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پیش کنگره سراسری شهدای دانش‌‌آموز در 18 اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این کنگره با مشارکت و همکاری بسیج دانش‌آموزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی ترویج و با محوریت مدارسی که بیشترین دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال آینده کنگره اصلی با حضور 36 هزار دانش‌آموز به نیت 36 هزار دانش‌آموز شهید در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.

کفراشی همچنین از برگزاری گردهمایی رؤسای شاهد و ایثارگر مناطق سراسر کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در 25 بهمن ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه سیاست‌ها و برنامه‌های اداره کل شاهد و ایثارگر در سال آینده، همچنین سیاست‌ها پیرامون ثبت نام دانش‌آموزان و رتبه بندی مدارس تصویب خواهد شد.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع صدور کارت های شهدای فرهنگی اشاره کرد و گفت: صدور این کارت ها از طریق حراست وزارتخانه انجام می‌شود و تمام اسامی به حراست ارسال و بخش اعظمی از این کارت صادر و به استان‌های کشور ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات