فرماندار عسلویه:

دشمن همیشه به دنبال این است که تفکر بسیجی را از ما بگیرد

فرماندار عسلویه در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان عسلویه در جمع بسیجیان گفت: دشمن همیشه به دنبال این است که تفکر بسیجی را از ما بگیرد اما فرهنگ غنی اسلام، ایمان و وحدت بود که ما رادر همه زمینه ها بر دشمنان اسلام پیروز گردانید.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،عبدالله نادری در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان عسلویه در جمع بسیجیان که در روستای هاله از بخش چاه مبارک برگزار شد اظهار داشت: دشمن همیشه به دنبال این است که تفکر بسیجی را از ما بگیرد اما فرهنگ غنی اسلام، ایمان و وحدت بود که ما رادر همه زمینه ها بر دشمنان اسلام پیروز گردانید

نادری افزود:درست است که در میدان جنگ تجهیزات مهم است، اما نیروی انسانی با ایمان و عزم و اراده با تفکر بسیجی و جهادی در صحنه نبرد حرف حرف اول را می‌زند و امروز شاهد اقتدار و آمادگی بسیار بالای بسیجیان هستیم.

وی تصریح کرد: ایمان به خدا به همراه رهبری حضرت امام (ره)و وحدت و همبستگی باعث پیروزی ما در همه زمینه ها است و امروز همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و اقتدار نیروهای بسیج ضامن پیروزی و ثبات و آرامش و امنیت منطقه است.

نادر ی اذعان داشت: درشهرستان عسلویه با وحدت و اتحاد آحاد مردم، تلاش شورای تامین و همه مسولین شاهد امنیت پایدارهستیم و امروز تلاش ها و رشادت های بین آحاد بسیجیان که در این رزمایش نقش ممتازی داشته و امروز حافظ مرزهای آبی درخلیج فارس هستند قدردانی میکنم.

وی تصریح کرد: ایستادگی نمایندگان ملت در مذاکرات هسته ای به خاطر ایمان به خدا و حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و همچنین اقتدار نیروهای بسیج در سایه همدلی و  هم زبانی دولت و ملت
است.

وی افزود: دشمن همیشه به دنبال این است که تفکر بسیجی را از ما بگیرد اما فرهنگ غنی اسلام، ایمان و وحدت بود که ما را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پیروز کرد.


ارسال نظرات