به منظور بصیرت افزایی برادران پایور و وظیفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله مطالبی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات بیان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام شاکری در جمع برادران پایور و وظیفه ناحیه روح الله گفت: اگر ملت ایران بصیرت نداشتند و انقلاب نمی کردند همچنان در ظلمت باقی بودند و شاید تا به الان صدای اذان هم از مساجد پخش نمی شد.

وی بیان کرد: عامل پیروزی انقلاب اسلامی بصیرت ملت ایران بود و اطاعت و پیروی از رهبر ولی فقیه زمان،که به فرمودة خود حضرت امام(ره) ملت ایران از مردمی که زمان ائمه اطهار زندگی می کردند، بالاتر می دانستند. به علت اینکه مردمی که زمان ائمة اطهار (سلام الله علیها)زندگی می کردند امام زمانشان را تنها گذاشتند و این موضوع باعث شد که رهبران ظالم آن زمان این بزرگواران را اسیر و شهید کنند و لازمة بقا و حفظ انقلاب اسلامی هم این است که مردم بصیرت داشته باشند و به فرمودة حضرت امام(ره) که توصیه می کردند انقلاب را به دست نا اهلان نسپارید؛ ملت ایران با انتخاب شایستة خود در دو انتخابات پیش رو اجازه نخواهند داد تا افرادی به مجالس خبرگان و شورای اسلامی راه پیدا کنند که نگاه و امیدشان به دول کفار باشد.

ارسال نظرات