در بیانیه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بانه آمده است؛

دهه فجر، دهه ی فخر انقلاب اسلامی است

در بیانیه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بانه آمده است؛ دهه فجر، دهه ی فخر انقلاب اسلامی و تمام ملت های مسلمان و آزاده جهان است که کارآمدی نظام مقدس الهی را در اداره و هدایت بشریت به اثبات رسانیدند و در سایه ولایت نوید بخش آزادی مستضعفین عالم شدند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۵۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان کردستان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بانه به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کرد که متن کامل ان بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا
باز شمیم دلنواز انقلاب از این بلاد بلا دیده ی در طول تاریخ، به مشام مستضعفین جهان می رسد و یادآور روزهایی می شود که ندای الله اکبر از هر کوی و برزن این سرزمین تا آسمان بلند بود.
دهه فجر، دهه ی فخر انقلاب اسلامی و تمام ملت های مسلمان و آزاده جهان است که کارآمدی نظام مقدس الهی را در اداره و هدایت بشریت به اثبات رسانیدند.
پیروزی انقلاب اسلامی بی شک معجزه ای الهی بود که به دستان عیسوی حضرت امام روح الله(ره) و مدد مردان خداجو و زنان با ایمان این مرز و بوم انجام پذیرفت و برای مظلومان و رنج کشیده های تاریخ نویدی الهی بود.
دشمنان و مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم بین الملل به خیال واهی خود گمان داشتند که سربازان خمینی کبیر هنوز در گهواره ها خفته اند ولی غافل از به همت بلند فرزندان انقلاب، تقدیر الهی به گونه ای دیگر رقم خورد و وامداران نهضت عاشورایی امام حسین(ع) به رهبری پیر جماران انقلابی آفریدند که تا ابدیت تاریخ چون خورشید درخشان بر تارک این گیتی می درخشد و از تلألو آن دنیا تاسی می گیرد.
 
در این ایام مبارك، یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهیدان، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که تمامی اقشار جامعه علی الخصوص جامعه دانشگاهی و بسیجی جهت حضور در جشن های دهه مبارک فجر و همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن ماه چون همیشه با حضوری هوشیارانه در سایه مقام عظمای ولایت به بدخواهان و دشمنان فرصت كوچكترین عرض اندامی را ندهند.
 
بسیج دانشجویی شهرستان بانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار