کیخا گفت: در سفر اخیر دولت مردان به اروپا قرارداد برای خرید هواپیمایی بسته شد که تنها در فرودگاه امام خمینی توانایی نشست و برخاست دارد این هواپیما با چه منطقی خریداری شد؟! اصلا مگر مشکل کشور هواپیما بود؟!
کد خبر: ۸۶۳۱۷۴۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی از زاهدان، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گفت: توجه به قرآن و نهج البلاغه باید بیش از پیش صورت گیرد.

وی ادامه داد: تقویت معنویت در بسیج دانشجویی و نزدیکی به مبانی دینی سبب موفقیت در امور خواهد شد پرخاشگری، بداخلاقی و بی اعتمادی به یکدیگر به انسجام تشکیلاتی ضربه می‌زند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: بسیج دانشجویی در انتخابات امسال فضایی سنگین در پیش رو دارد تمام دانشگاه‌ها باید یک تقویم اجرایی در آستانه انتخابات داشته باشند، ما نباید به سمت تقابل دانشجویی برویم بلکه باید گفتمانی عمل کنیم.

وی به کرسنت اشاره کرد و یادآور شد: کرسنت سندی بسیار مفتضح است که در مدت هفت سال، گاز ما با قیمت 18 دلار به یک شرکت دلال اماراتی فروخته شد؛ در حالی که قیمت نفت در آن بازه زمانی به 140 دلار هم رسید.

کیخا با تأکید بر وخامت وضعیت اشتغال در کشور افزود: در سفر اخیر دولت مردان به اروپا قرارداد برای خرید هواپیمایی بسته شد که تنها در فرودگاه امام خمینی توانایی نشست و برخاست دارد این هواپیما با چه منطقی خریداری شد؟! اصلا مگر مشکل کشور هواپیما بود؟! چرا به داد اشتغال نمی‌رسید؟! با روند کنونی، دانشجویان نباید امیدی به استخدام داشته باشند اینها باید توسط شما فریاد زده شود؟!
ارسال نظرات