رمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: مناطق عملیاتی استان بخوبی معرفی نشده اما در این راستا تلاش می کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.یادمان های استان در حال تجهیزند، از همکاری دانشگاه ها استقبال می کنیم تا بتوانیم میزبان اردوهای راهیان نور از سراسر کشور باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۴۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی ایلام، سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در نشست سیاست گذاری اردوهای راهیان نور دانشجویی با روئسای دانشگاه های ایلام که دیروز در ستاد فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از حضور پررنگ روسای دانشگاه های ایلام تشکر و قدردانی کردند و گفت: مسئولان دانشگاهی در تمامی برنامه های دانشجویی حقیقتا سنگ تمام گذاشتند بخصوص در بحث راهیان نور بیش از سقف ابلاغی اعزام داشتند و بخصوص  در برگزاری همایش های کشوری بسیج اساتید و دوره ی خط امام (ره) استانی با بسیج دانشجویی و اساتید همکاری شایسته داشتند. در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی باز دانشگاهیان ایلام نقشه برجسته و شایسته تقدیر ایفا کردند. در مجموع برنامه های فرهنگی و ارزشی  و آنچه که به عنوان سند افتخار ما در پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس است دفاع جانانه و حضور آحاد مردم در صحنه های انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با بیان اینکه  در اعزام راهیان نور دانشجویی در بخش درون استانی و جنوب به دانشگاه ها همکاری می کند در صورت تامین بودجه اردوهای راهیان نور دریایی به خارک،  تنب بزرگ و تنب کوچک برای دانشگاهیان را خواهیم داشت.
 حسینی گفت سپاه استان در زمینه اسکان ،اعزام راوی و طلاب در هر اتوبوس، تامین اتوبوس از جوان سیر ایثار، نمایشگاه رزمی و غیره به راهیان نور دانشجویی مساعدت می کند.
 
 
وی با تاکید بر اینکه سقف اعزام ها باید بسته شود، گفت: تعداد و زمان اعزام ها باید مشخص شود از ظرفیت اتوبوس های جوان سیر ایثار جهت اعزام ها دانشجویی استفاده می شود.
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام ابراز داشت: طی دو سال گذشته اردوهای راهیان نور غرب به مناطق میمک، قلاویزان،سومار، قصرشیرین برگزارشد که اکنون تعطیل شده اند و باید از ظرفیت مناطق عملیاتی استان ایلام بهره برد.
حسینی گفت:از کشورهای خارجی در فصول گرم تابستان از مناطق عملیاتی استان بازدید می کنند.در بحث دعای عرفه نیز دانشگاه های استان تهران و مازندران به مناطق شرهانی و جنوب دهلران می آیندو برنامه های معنویشان را در آنجا برگزار می کنند.
 فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: مناطق عملیاتی استان بخوبی معرفی نشده اما در این راستا تلاش می کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.یادمان های استان در حال تجهیزند، از همکاری دانشگاه ها استقبال می کنیم تا بتوانیم میزبان اردوهای راهیان نور از سراسر کشور باشیم.
 
 وی با تاکید بر همراهی تیم مستندساز با کاروان های اعزامی تاکید کرد و گفت: نقش دانشجویی در جشنواره کشوری راهیان نور کمرنگ شده است دانشگاه ها یاید در برگزاری مسابقات خاطره نویسی،شعر، دلنوشته،عکس، فیلم کوتاه، ستند سازی اهتمام بورزند.
حسینی ابراز داشت دانشجویانی که تابه حال به این مناطق سفر نکرده اند به اردوهای راهیان اعزام شوند تا همه دانشجویان بتوانند از این ظرفیت استفاده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و به دست فراموشی سپرده نشود.
ارسال نظرات