مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خاطرنشان کرد: همان مردمی که 22 بهمن‌ انقلاب را خلق کردند و در فتنه 88 حماسه 9 دی را خلق کردند این بار نیز جلوی فتنه اکبر و نفوذ دشمن خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که دست دشمن به هر طریقی به نظام و اهداف نظام برسد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۴۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی گیلان: کامیار مهدی پور امروز در جمع جانشینان خواهر دانشگاه‌های گیلان ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رشادت ها و دلاوری ها و پایمردی ها است.

 

وی افزود: انقلاب ما قیامی بود، علیه استبداد های داخلی، خیلی ها ادعا دارند انقلاب افکار شاهنشاهی بود .

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: این روزها بعد از برجام در تلاش هستند که بگویند باید با دنیا تعامل داشت، ما با این که انقلابی ماندیم؛ اما با دنیا تعامل هم داریم.

 

مهدی پور افزود: رهبر انقلاب فرمودند مسائل پسا پرجام مهم است و به مسئله نفوذ نیز بارها اشاره کردند، این مسائل مهم است و باید مود توجه قرار بگیرد.

 

وی گفت: رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی که عمل شان بزرگ و بهنگام بود تشکر کردند و دستشان را به گرمی فشردند و لبخند رضایت بر لب داشتند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: مدل کار فرماندهان نیروی دریایی انقلابی و به موقع بود؛ اما عده ای بر این باور هستند که پایان کار انقلابی گری فرا رسیده و باید با آمریکا تعامل کرد.

 

مهدی پور با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شناخت جریان های سیاسی برای شما دانشجویان و جانشینان خواهر که در بسیج فعالیت می‌کنید، باید در اولویت باشد، دانشجویی اگر نسبت به مسائل سیاسی بی تفاوت باشد تاثیرگذاری اش به شدت کاهش پیدا می‌کند.

 

وی گفت: شما به عنوان امانت داران بسیج دانشجویی در دانشگاه ها باید نسبت به مسائل روز واکنش نشان دهید و در رسانه ها صحبت و اندیشه و نظرات خودتون را بیان کنید.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به این که رهبر انقلاب فرمودند کسی که دل انقلابی دارد باید در انتخابات شرکت کند، گفت: عده ای نوه امام را سپر خود کرده اند و در پشت نوه امام به اظهارات پوچ  می‌پردازند.

 

مهدی پور با اشاره به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی گفت: وی به مانند انتخابات سال ۸۸  نامطمئن بودن انتخابات را بر سر زبانها انداخته است و همانطور که در فتنه 88 تفلب را پیش رو  قرار دادند؛ این بار در فکر طراحی فتنه ای بزرگتر از فتنه 88  هستند و شورایی شدن رهبری را مطرح می‌کنند.

 

وی افزود: مردم ما آگاه هستند، اگر ببینند کسانی سعی در برهم زدن امنیت کشور دارند، ولو نوه امام باشد، از آرمان ها و اهداف نظام و انقلاب دفاع خواهند بود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اظهارات هاشمی گفت: با توجه به این که مقام معظم رهبری بارها به فتنه بزرگ اشاره کردند، بار دیگر شاهد همان خط تهدید نظام برای تحمیل خواسته‌های نابحق از سوی هاشمی و خانواده اش هستیم، چنین اظهاراتی در منظومه ادبیات سیاسی به ‌روشنی حاکی از تهدید ساختارهای رسمی و قانونی نظام تلقی می‌شود، آیا این اظهارات چراغ سبزی برای فتنه اکبر نیست؟

 

مهدی پور افزود: این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از این افراد خواهد شد  و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد.

 

وی تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی ما به بصیرت و آگاهی کامل رسیدند و می‌توانند قضاوت‌های دقیقی در رابطه به این اظهارات داشته باشند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خاطرنشان کرد: همان مردمی که 22 بهمن‌ انقلاب را خلق کردند و در فتنه 88 حماسه 9 دی را خلق کردند این بار نیز جلوی فتنه اکبر و نفوذ دشمن خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که دست دشمن به هر طریقی  به نظام و اهداف نظام برسد.

 

مهدی پور گفت: توصیه می‌کنم به این افراد که از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به ‌ویژه فتنه 88 عبرت بگیرند؛ با این گونه موضع‌گیری‌ها نمی‌توانند علاقمندی  خود را به آرمان‌های امام و نظام نشان دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به اردوی بزرگ راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری مهمترین نفوذ را نفوذ فرهنگی دانسته اند، بحث راهیان نور یکی از جمله برنامه هایی است که می‌تواند از نفوذ فرهنگی جلو گیری کند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان این که سبک زندگی های امروزه تغییر کرده است و آسیب این تغییر ها را در زندگی روز مره مشاهده می‌کنیم، گفت: سعی کنید در اردوی راهیان نور به بحث سبک زندگی ورود کنید و فعالیت های متعددی را تفکیک کنید و در این اردو با برگزاری نشست ها و گعده های شبانه سبک زندگی اسلامی را به دانشجویان آموزش دهید.

 

مهدی پور تاکید کرد: فلسفه وجودی جانشین خواهر در بسیج دانشجویی مدیریت و ساماندهی در بخش خواهران است و با دیریت درست در بخش خواهران برنامه های متنوع و تاثیرگذاری  را در این اردو برگزار کنید.

 

وی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور کار بسیار بزرگی و تاثیرگذاری است و باید از این موقعیت به نحو احسن بهره برد.

ارسال نظرات