رئیس دانشگاه ایلام گفت:امروز آموش عالي کشور به برکت خون شهدا، نه‌تنها در استان محروم ايلام بلکه در خارج از مرزهای کشورنیز حرف براي گفتن دارد
کد خبر: ۸۶۳۱۷۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی ایلام، محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام در آیین میثاق با شهدا که دیروز با حضور جامعه دانشگاهی استان، مدیران ادارات و سازمان های بسیج دانشجویی و اساتید در جوار شهدای گمنام دانشگاه ایلام برگزار شد آموزش عالی در این استان را مولود انقلاب دانست و گفت: این نعمت، آرامش، آسایش و زمینه نقش‌آفرینی برای فرزندان کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است؛ بنابراین لازم می باشد دین خود را به شهدا و امام عظیم‌الشان (قدس ره) ادا کنیم.
 
وی تاکید کرد: آموزش عالی در ایلام نه ‌تنها در این استان محروم بلکه در خارج مرزها حرف برای گفتن دارد، 37 دانشگاه و مراکز آموزش عالی با بیش از 40000 دانشجو در ایلام فعالیت می‌کنند.
 
رئیس دانشگاه ایلام با بیان این مطلب که توفیقات انقلاب اسلامی در حال ثمر دادن است، ادامه داد: برجام در حال رسیدن به فرجام می باشد، امید دارم این مذاکرات راه را برای دیپلماسی علمی و پژوهشی بگشاید، دانشگاه ها از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده خواهند کرد.
 
علی اکبری خاطرنشان کرد: در آستانه دو رویداد مهم هستیم، نخست آنکه با حضور همه جانبه خود در 22 بهمن که نماد قدرت جمعی سلیقه های مختلف است به نقش آفرینی می پردازیم.
 
وی به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: بستر را برای حضور سلایق مختلف نظام و معرفی خود به دانشجویان فراهم می کنیم.
 
رئیس دانشگاه ایلام با درخواست از شورای نگهبان برای احراز صلاحیت متقاضیان این استان در انتخابات خبرگان، تاکید کرد: مردم ایلام خواستار حضور نیروهای بومی هستند.
ارسال نظرات