خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی:

تربیت نسل جوان و متعهد در جامعه ضروری است‎

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در نشست دانشگاه های جنوب استان در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: تربیت نسل جوان و متعهد در جامعه ضروری است.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۲۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبداله شادی افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی و طرح های معنویت افزایی نقش موثری در راستای تربیت نسل جوان و فرهیخته دانشگاهی جامعه دارد.
وی اظهار کرد: طرح ولایت برای این منظور در سطح استان با حضور 600نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در سال جاری اجرا شده که پیش بینی می شود این میزان مشارکت در سال آینده افزایش یابد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: با هماهنگی های انجام شده با دانشگاه های استان و بر اساس ظرفیت های علمی این مراکز آموزش عالی، طرح ولایت به صورت منطقه ای در شهرستان های مختلف استان به صورت متمرکز و طرح های چند ماهه اجرا خواهد شد.
شادی اضافه کرد: ایجاد ستادهای یادواره شهدای دانشجو در شهرستان ها در راستای کنگره ملی شهدای دانشجوی کشور، صروت گرفته و امسال نیز شاهد برگزاری چندین یادواره در این خصوص در شهرهای مختلف استان بوده ایم.
وی ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی با حضور دانشجویان و استاید دانشگاهی در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راستای معنویت افزایی مورد توجه قرار گیرد.
شادی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در راهیان نور دانشجویی امسال شاهد افزایش پنج الی هفت درصدی حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور دانشجویی خواهیم بود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به معنویت افزایی در بین دانشجویان تصریح کرد: در سایه تربیت اسلامی، شاهد حضور جوانان نخبه و متعهد در عرصه های مختلف کشور هستیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان نیز در این نشست با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت خون شهدا ، رهبری های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب محقق شده است.
حجت الاسلام چاوشی افزود: متاسفانه عده ای در قالب جریان نفوذ تلاش در بزک کردن و پنهان کردن چهره کریه دشمن بوده که این امر باید با هوشیاری آحاد ملت خنثی شود.
در این نشست روسای دانشگاه ها، فرماندهان سپاه و مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان های مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر حضور داشتند که به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها