خبرهای داغ:

بسیجیان خسروشهر از خانواده شهدا دیدار کردند

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه خسروشهر سپاه امامت تبریز با همراهی شورای فرماندهی به مناسبت دهه مبارک فجر از خانواده شهیدان محجوب، قربان پور، رضایی و حمیدی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یوسف بابازاده در جمع این خانواده های معظم شهیدان گفت: شهدا ستارگان پر فروغ آسمان معنویت هستند و هر کس بخواهد در راه اسلام و قرآن و ولایت قدم گذارد باید با ادامه دادن راه این شهیدان به توفیقات الهی دست یابد.

وی در ادامه افزود: تجلیل از خانواده شهدا و ترویج ایثار فرهنگ و شهادت و ارج نهادن مقام والای شهدا دمیدن روح در بدنه انقلاب اسلامی ایران است و باید تک تک لحظه ها را با یاد و نام شهیدان رقم بزنیم.

بابازاده ادامه داد: شهدا از همه هستی خود طبق آیات صریح قرآن گذستند تا به قرب الهی برسند و با این راهشان امنیت و آسایش و اقتدار را به ما به یادگار گذاشتند بنابراین نباید از یاد چنین انسان های پاک و عارف غافل شد چراکه غفلت از یاد و راه و اهداف این شهیدان عزیز خسران بوجود می آورد.


در پایان این دیدارها فرمانده سپاه حوزه علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری یادواره شهدای شیخ حسن در مسجد جامع این روستا خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها