هم زمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر
هم زمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که به عنوان انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است، در مراسمی با عنوان میهمانی لاله ها ، مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در امامزاده محمد کرج، عطرافشانی و گل باران و گل ریزان شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۱۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی و انفجار نور و در لاله خیزترین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت، به پاس جان فشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده های معظم و صبور آنها در ویژه مراسم میهمانی لاله ها، مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در امامزاده محمد کرج، عطرافشانی ، گل باران و گل ریزان شد.

 این مراسم به صورت متمرکز در گلزار شهدای امامزاده محمد شهرستان کرج و از ساعت 14 تا 17 پنجشنبه 15 بهمن سال جاری با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز فرماندهان و پرسنل نیروزهای نظامی و انتظامی استان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، آحاد مختلف مردم وفادار و انقلابی، همچنین با حضور چشمگیر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی نیروهای مردمی، تشکل های مختلف بسیج در نواحی ، پایگاه های مختلف ، سازمان های غیردولتی و با هماهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان البرز برگزار و شرکت کنندگان در این مراسم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

سخنرانی سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز ، سخنرانی داود مدیر فلاح مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  ، مداحی در وصف شهدا ، اجرای گروه سرود دانش آموزان شاهد و ایثارگر(گروه سرود مدرسه شهید کامیابی ناحیه 3کرج) از برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.

همچنین جمع کثیری از ورزشکاران و پرسنل سازمان هلال احمر استان البرز همراه با امت شهیدپرور با حضور در این مراسم با آرمان‌های والای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

 در پایان مراسم مزار شهدا، عطرافشانی شده و گلزار شهدا توسط بالگردها، آحاد و صنوف مختلف مردم و خانواده های شهدا گلباران و گلریزان شد.



عکس:رضا رجایی
ارسال نظرات