نشست عاشقان ولایت باحضور امام جمعه هرات، مربیان و سرگروه های حلقه های شجره طبیه صالحین در محل دفتر امام جمعه هرات برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۷۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خاتم در این نشست ضمن تقدیر وتشکر از حضور بسیجیان در این نشست، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی بسیجیان و متولیان امر تعلیم و تربیت بسیج با رسانه های غربی و جنگ نرم دانست.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد، دشمنان اسلام و انقلاب همواره در تلاش هستند که از طریق جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای زندگی اسلامی ملت ما را خدشه دار نمایید، اما ما باید دست دشمنان را از این طریق قطع و به هیچ وجه فریب دشمنان اسلام و انقلاب را نخوریم.

در ادامه نیز حجت الاسلام جعفری امام جمعه شهر هرات، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اشاره ای به روایتی از امام کاظم (ع)در خصوص قیام مردی در قم کرد و خاطر نشان کرد: امام کاظم (ع) حدود 1200 سال قبل از انقلاب فرمودند که مردی از قم در ایران( منظورشان امام خمینی(ره)) قیام میکند و مردم را به سوی حق دعوت می کند و مردم دور و بر او نیز از جنس فولاد هستند که در مقابل تند باد ها نیز به لرزه در نمی آیند.

جعفری ادامه داد: انقلاب ما تفاوتش با سایر انقلاب های دنیا در این است که آن مردمی که قیام کردند مردم متدین، خداجو و نجیب بودند و با ظلم و ظالم سازش نمی کردند.

خطیب جمعه هرات در پایان نیز با بیان اینکه در سال جاری یک حماسه سیاسی بسیار مهم در پیش داریم گفت: در سال جاری انتخابات بسیار مهمی در پیش داریم که دشمن به آن چشم دوخته است و وقت حضور در نبرد سیاسی شرکت در انتخابات است که هر رأی مردم گلوله ای است به سمت دشمن که دشمن را مأیوس می کند.


ارسال نظرات