خبرهای داغ:
نمایشگاه غذا و صنایع دستی جمعی از بانوان و دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت بسیج کوثر(س) و مدیران آموزشگاه فرهیختگان در دبیرستان فرهیختگان شهر الوند گشایش یافت .
کد خبر: ۸۶۳۱۶۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

معصومه قاسمی مدیر آموزشگاه فرهیختگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه غذا و آموزش آشپزی و صنایع دستی دانش آموزان و بانوان بسیجی دردبیرستان فرهیختگان آغاز به کار کرد .

قاسمی گفت : این نمایشگاه که شامل غرفه های صنایع دستی  شامل لباس های محلی  وبومی مناطق مختلف کشور ، غرفه تهیه غذا ، آموزش آشپزی ، غرفه تهیه نان محلی و غرفه فروش غذای سنتی و محلی برای کمک به دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت می باشد با حضور بیش از 80 نفر شرکت کننده از دانش آموزان و بانوان بسیجی افتتاح گردیده است .

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با آموزش های آشپزی دانست و افزود : آشنایی با سوغات و صنایع دستی  محلی استان های مختلف کشور و و حمایت مالی از خانواده های بی بضاعت و برگزاری مسابقه آشپزی برای بالا بردن انگیزه دانش آموزان برای آشنایی با صنایع دستی از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه می باشد .

3002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها