خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه شهرستان البرز بیان کرد: توجه به دستاوردهای انقلاب و حفظ حراست از آنها یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در روستای حسن آباد کلج، ضمن تبریک ایام الله سی هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آنها را وظیفه ی همگان دانست و گفت: ملت ما درطول دوران مبارزات انقلابی با رژیم منحوس پهلوی، حوادث زیادی را پشت سر گذاشته و تجربیات ارزنده ای را دراین زمینه کسب نموده است .


حیدری افزود: مهمترین عامل و رمز پیروزی انقلاب اسلامی؛ وحدت کلمه، همدلی و پیروی از یک رهبر الهی با خصوصیات منحصر به فردی همچون شجاعت، تدبر، دشمن شناسی و ایمان داشتن به وعده ی خدا بود.

وی ضمن تبیین ادبیات مقاومت و ایستادگی برای پاسداری از ارزش ها و دستاورد های انقلاب عنوان کرد: دشمنان ما به هیچ وجه استقلال کشورهای اسلامی را در هیچ جای دنیا بر نمی تابند و اسلام را بزرگترین مانع در برابر زیاده خواهی های خود می بینند که به همین علت؛ با تمام توان برای مقابله با اسلام ونظام اسلامی تلاش می کنند .

حیدری بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی  دریافته اند که با به راه انداختن جنگ سخت و با مصاف رو در رو، توان مقابله با ما را ندارد و این مسئله را در دفاع مقدس بخوبی متوجه شدند، برای همین ناگزیر به راه اندازی جنگ نرم بر علیه ماشدند .

این مقام مسئول اضافه کرد: دشمنان ما بنا به اعترافی که دارند، خانواده را مهمترین خواستگاه وکانون تربیت جوانان و نیروهای انقلابی می دانند، که اگر موفق به خدشه دار نمودن سلامت اعتقادی، فرهنگی و روانی خانواده شوند، به راحتی نظام ما را با آسیب های جدی مواجه کرده و بر ما غالب خواهند شد .

فرمانده سپاه شهرستان البرز در خاتمه سخنان خود، ضمن تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، توجه به معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه مقام عظمای ولایت را مهم و ضروری دانست.

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها