فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: یادواره شهدای کارمند با حضور سردار وحیدی وزیر سابق دفاع و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا پاسدار رضایی در مجمع راهبردی بسیج ناحیه مقاومت اراک با اشاره به

فرمانده سپاه ناحیه اراک در این مجمع گفت: هم اکنون هشت کارگروه تخصصی ماموریت های مجمع بسیج شهرستان اراک را در عرصه های مختلف پیگیری می کنند.

پاسدار محمدرضا پاسدار رضایی، هدف از برگزاری مجمع عمومی بسیجیان را هم اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: کارگروه ها در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می پردازند.

وی گفت: کارگروه های مجمع بسیجیان اراک شامل کارگروه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه های مختلف برای فعالیت هستند.

پاسدار محمدرضا پاسدار رضایی درگفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارمند اظهار داشت: رزمندگان دردوران 8 سال دفاع مقدس با حرکت در مسیر ولایت و پیروی کامل از ولایت فقیه از جان خود گذشتند در حالی که دشمنان اسلام و نظام در طول 8 سال دفاع مقدس با تمام امکانات نظامی و با حمایت استکبار جهانی برای براندازی ایران اسلامی وارد میدان شدند.

وی افزود: شهیدان و رزمندگان اسلام با ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک میهن عزیز اسلامی در اختیار دشمنان قرارگیرد که به همین منظور کارمندان و مسئولان دولتی به منظور دفاع از اسلام و کیان اسلامی خون خویش را هدیه و از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از بالاترین تا پائین‌ترین رده با وفاداری به ولایت فقیه و توکل بر خدا به الگوی آزادی خواهان جهان و مسلمانان دنیا تبدیل شدند و برای همیشه توانستند ماندگار شوند.

پاسدار رضایی بااشاره به اینکه مقام شهید و شهادت بسیار والا و ارزشمند است گفت: باید تلاش شود تا برگزاری این همایش‌ها و یادواره‌های شهدا به منظور رفع تکلیف و یا اقدامات تبلیغاتی نشود بلکه باید در این مراسم‌ها و یادواره‌ها بتوانیم به بازگویی ویژگی‌های شخصیتی این شهدا باشیم و بتوانیم دلایل تربیت چنین انسان‌هایی را شناسایی کنیم و به نسل جدید منتقل کنیم.

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام همیشه به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در راستای به زانو درآوردن نظام دینی و حاکمیت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و مسئولان باید درپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام تلاش کنند و همیشه آمادگی مبارزه و از خودگذشتگی را در این راستا داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: دشمنان به این مهم اعتقاد دارند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و عزت در دنیا تاکنون توانسته ایستادگی کند و علاوه بردوستی با ملت‌ها با تمام توان در برابر کسانی که منافع جمهوری اسلامی ایران را رعایت نکنند ایستادگی کرده و از جان خود نیز می‌گذرند.

پاسدار رضایی بااشاره به اهمیت نقش کارمندان و تقویت بسیج این قشر گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیج کارمند استان، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی کارمندان استان در ارائه خدمات بهتر به مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف برپایی این یادواره است.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای کارمند 21 بهمن به منظور پاسداشت خون این شهیدان با سخنرانی سردار وحیدی وزیر سابق دفاع در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات