امام جمعه ایلام گفت: در پنجاه سال گذشته همه انقلاب ها بوسيله آمریکا و شوروی صورت مي گرفت اما جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که با شعار نه شرقی نه غربی توانست انقلاب را پیروز کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۹۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه استان ایلام در صبحگاه رزمایش اربعین ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب تاریخی بشری است.

وی با اشاره به اینکه در 100 سال اخیر انقلاب ها با وابستگی  به کشورهای غربی و قدرت های نظامی سلطه گران جهان رخ داده است؛ بیان کرد: همه انقلاب ها از 50 سال پیش به دست آمریکا و شوروی بود اما جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که با شعار نه شرقی نه غربی توانست انقلاب را پیروز کند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: استقلال و آزادی شعار و حرکت میلیون ها انسان ایرانی بود و در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر زیادی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی گفت: انقلاب اسلامی امروز از اقتدار مثال زدنی برخوردار است و قدرت های نظامی غرب فهمیده اند كه این انقلاب شکست ناپذیر است و این نظام در اوج عزت به سر می برد.

وی با بیان اینکه آمادگی رزمی سپاه، ارتش و بسیج  از توان بالایي برخوردار است و امروز حفظ و حراست کشور را به بهترین نحو ممكن انجام میدهند؛ اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای ملت امید آفرین و برای دشمنان یاس آفرین است.

امام جمعه استان ایلام بیان داشت: در آستانه پیروزی سي و هفتمين سالروز انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه ما برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن است که یک رفراندوم به حساب می آید و با این حرکت دست رد به سینه دشمنان خواهیم زد.

وی در ادامه با بیان اینکه راهیپمایی 22 بهمن یعنی تبعیت از امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با حضور پر شور مردم همانند سال های گذشته ولایتمداری خود را به رخ دشمنان خواهیم کشید.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی مسئله مهم دیگر کشور را انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی خواند و افزود: انتخابات نماد اتحاد ملت ایران است و هرچه آرای رای در صندوق ها بیشتر شود مقبولیت کشور توسط مردم را نشان می دهد.

وی در آخر تاکید کرد: این ایام فرخنده میراث امام(ره) و شهدای انقلاب است که حضور مردم جامعیت عمل پوشانده می شود و دشمنانی که جنگ نرم را علیه این کشور آغاز کردند با بصیرت  مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

رزمايش فرهنگي رزمي اربعين با شركت 12 گردان بيت المقدس ، امام علي (ع) و كوثر شهرستانهاي ايلام ، ايوان ، ملكشاهي و چرداول و بمنظور حفظ و بالابردن آمادگي رزمي و دفاعي بسيجيان به مدت دو روز در منطقه عمومي بانروشان صالح آاباد اجرا شد و در اين رزمايش يگانهاي عمل كننده به اجراي تمرينات تاكتيكي ، عمليات تاخيري ، عمليات بازپس گيري ، عمليات ضدهلي برن ، كنترل اغتشاشات و معابر و امدادو نجات پرداختند.









ارسال نظرات