فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با توجه به راهبرد اساسی دشمن بایستی با بصیرت‌افزایی راه را بر نفوذ دشمن سد کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۸۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به سالروز عملیات والفجر 8 اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر مصادف با سالروز عملیات والفجر 8 است، عملیاتی که در آن اقدامات اطلاعاتی و حفاظتی درخور توجهی از سوی نیروهای سپاه در تمامی رده‌ها شکل گرفت و دشمن را غافلگیر ساخت.

وی افزود: دشمن در دوران دفاع مقدس از سوی استکبار حمایت می‌شد و از این‌رو به تمامی سلح‌ها وتکنولوژی‌های نوین مجهز بود اما عملیات والفجر 8 یکی از شکوهمندترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس در مقابله با اقدامات دشمنان نظام اسلامی بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تصریح کرد: آزادسازی مناطق عملیاتی فاو و ام‌القصر از دستاوردهای بزرگ این عملیات بود، برگزاری همایش در چنین روزی در حقیقت برای بیان رویدادهای دوراندفاع مقدس و انتقال تجارب به نیروهای متعهد، متدین و انقلابی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به بحث انتخابات تصریح کرد: دو انتخاب بزرگ و دو امتحان سخت را در 7 اسفندماه پیش‌روی داریم که بصیرت‌افزایی در راستای نفوذ را باید مورد توجه قرار داده و مانع از نفوذ دشمن به عنوان راهبرد اسای استکبار شویم.

وی افزود: دشمن درصدد است تا در تمامی ابعاد، سطوح و نقاط کشور نفوذ کند ولی بایستی از همه ظرفیت‌ها در بحث بصیرت‌افزایی افراد بهره گیریم و با هوشیاری لازم این راهبرد دشمن را نیز ناکام گذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات