خبرهای داغ:
یادواره شهید شاخص سال 94 رضا سلیمانی و13شهید خضری دشت بیاض در سالن ارشاد این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت دهه فجر یادواره شهید شاخص سال 94 رضا سلیمانی و13شهید خضری دشت بیاض در سالن ارشاد این شهر با حضور مسئولان و دانش آموزان دو مدرسه پسرانه علامه امینی و تهامی برگزار شد.

ناظری روایتگر کانون فردوس در این مراسم با بیان اینکه قطار انقلاب 37 سال است که با عنایت خداوند، امام زمان ، رهبر انقلاب و مردم به حرکت خود ادامه می دهد افزود: قطار انقلاب در بهمن سال 57 حرکت کرد و در مکتب عاشورا ساخته شد.

وی ادامه داد: این قطار به قدرت ولایت فقیه پا برجاست چراکه با دادن 230هزار شهید ارزشهای اسلامی، نماز، اخلاق، قانون مداری و معنویت را با صدای بوق شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل بدست آورد و پای آرمانهای انقلاب هم چنان پیش می رود.

پیشکسوت بسیجی خطاب به نسل های جون و دانش آموزان گفت: ما از ریزش های انقلاب بیم و ترس نداریم؛ از کسانی بیم داریم که در کنار امام راحل بودند اما در آینده از این قطار پیاده خواهند شد و اگر هوشیار باشیم در کنار ریزش ها صدها رویش دیگر داریم که مدیون شهداست.

وی بیان کرد: چیزی که امروز نگران کننده است پیچ های خطرناکی است که در موانع سرعت بر سر راه جوانان و دانش آموزان از جمله اعتیاد، بی حجابی، بی عفتی قرار گرفته است و امروز وظیفه داریم از این قطار انقلاب که با هزار سختی بوجود آمده ست به خوبی نگه داری کنیم.

در این یادواره اسماعیلی فرمانده حوزه شهید بهنام محمدی بخش نیم بلوک پس از قرائت وصیت نامه شهید شاخص رضا سلیمانی گفت: شهدا سه ویژگی مهم را از جمله دیانت، بصیرت، الگوگیری و داشتن رهبر و راهنما داشتند و تا آخرین قطره خون از ولایت و رهبری دفاع کردند.

گفتنی است، خواندن سرود ولایت عشق و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود

لازم به ذکر است شهید رضا سلیمانی ابهری در سن 17سالگی در سال 65 در منطقه عملیاتی اروند رود والفجر 8 به فیض شهادت نایل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها