خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی و استاد حوزه و دانشگاه؛

دشمن بر روی پروژه نفوذ متمرکز شده است

کارشناس مسائل سیاسی و استاد حوزه و دانشگاه گفت: اصلی ترین توصیه مقام معظم رهبری در ماه های اخیر، مقابله با نفوذ غرب و دشمنان در زمینه های مختلف به کشور بوده است و لذا باید مسئولان به این امر توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۵۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام رسول برگی در نشست بصیرتی مجمع عالی بسیج در میاندوآب با تبریک دهه مبارک فجر و با بیان اینکه انقلاب ما را از ذلت به عزت رساند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره)، اسلام را احیا کرد و ما را از ذلت به اوج عزت رساند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه معنویت نقش اساسی را در انقلاب اسلامی داشته و دارد، افزود: نقش معنویت و الهی بودن رهبری دینی در ایران اسلامی، حتی دشمنان را نیز به اذعان این حقیقت وا داشته است.

وی با اشاره به توطئه های که انقلاب اسلامی در طول سه دهه گذشته پشت سرگذاشته است، گفت: یکی از این توطئه ها در سال 88 بود که دشمن سعی در اجرای توطئه های خود در فتنه 88 داشته باشد.

برگی با بیان اینکه فتنه در سال های 68، 78 و 88 بوجود آمده است، تصریح کرد: نخستین فتنه انگیزی روزی بود که عده ای بعد از امام خمینی(ره)، پشت سر مقام عظمای ولایت نایستاده و میدان را خالی کردند.

این کارشناسی امور سیاسی و مذهبی با اشاره به اینکه گردانندگان فتنه 88 نیز کسانی بودند که رهبری را تنها گذاشتند، اظهار کرد: در جریان فتنه 88، ریزش و رویش هایی بوجود آمد و ولایتمداران واقعی مشخص شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد هستند که دم از خط امامی بودن می زنند، گفت: خط امام یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و فریفته نشدن به لبخند دشمنان و یادگار امام نیز یعنی در خط امام و رهبری بودن.

برگی با اشاره به دستگیری سربازان آمریکایی در آب های ایران توسط نیروی دریایی سپاه، افزود: خط امام و رهبری یعنی پاسخ دندان شکن به متجاوزان و نفوذی ها.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه ما باید به خودمان و داشته های خودمان باور داشته باشیم، تصریح کرد: اصلی ترین توصیه مقام معظم رهبری در ماه های اخیر، مقابله با نفوذ غرب و دشمنان در زمینه های مختلف به کشور بوده است و لذا باید مسئولان به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز بر روی مسئله نفوذ متمرکز شده است، اظهار کرد: امروز دشمن سعی دارد تا با نفوذ در افراد، زمینه را برای نفوذ در کشور فراهم کرده و نقشه های خود را پیاده کند.

برگی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه و با تاکید بر انتخاب اصلح و شایسته، گفت: در انتخاب خود باید دقت کنیم تا کسی را به مجلس بفرستیم که انقلابی مانده نه اینکه انقلابی بوده است.

این کارشناسی امور سیاسی و مذهبی در پایان با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم قبل از هفتم اسفند ماه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، با حضور پرشور و گسترده مشت محکمی بر دهان دشمنان و نفوذی ها می زنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار