خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه بوکان:

مردم گرايي انقلاب اسلامي، عاملي در گسترش آن است

مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه بوکان گفت: مردم گرايي انقلاب اسلامي، عاملي در گسترش انقلاب و پذيرش آن از سوي ملت هاي مسلمان بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۴۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه بوکان در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت حوزه حضرت رسول اکرم(ص) سپاه بوکان در محل روستای جوانمرد برگزار گردید به بررسی عومال بروز قیام اشاره کردو گفت:

رژیم شاه سعی می‌کرد تا اسلام را از محتوای خویش خالی نموده و موقعیت روحانیت را در نزد مردم تضعیف نمایدو همین مخالفت شاه با خواست‌های مردم و روحانیت در مورد تحقق احکام اسلام بود که به نهضت اسلامی ایران انجامید.

ماموستا خالد آذرآبادگان تصریح کرد:معرفی حکومت اسلامی به عنوان حکومتی استبدادی و زورگو، منزوی‌سازی اسلام در جامعه با ترویج این فکر که دین برای نابود کردن مردم است و اسلام نمی‌تواند در عصر کنونی حکومت را به دست بگیرد و به عبارتی ساده‌تر، تضعیف نهضت اسلامی از راه اسلام‌زدایی، از برنامه‌های رژیم فاسد پهلوی بود.

وی مردم گرايي انقلاب اسلامي را عاملي در گسترش انقلاب و پذيرش آن از سوي ملت هاي مسلمان عنوان کرد و گفت: اقدامات شاه در جدایی دین از سیاست و جدا کردن مردم ایران به ویژه جوانان از اسلام و مذهب و پایمال کردن ارزش‌های اسلامی و انحراف از راه مستقیم اسلام، موجب گردید که مردم ایران احساس کنند اعتقاد توحیدی و مذهبی آنان نادیده انگاشته شده است.

آذرآبادگان در پایان افزود:اینک انقلاب اسلامی به عنوان الگوی سیاسی و فکری ملت‌های جهان درآمده است و این دستاورد مهمی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات