مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به همراه کارکنان این اداره کل با خانواده شهید خسرو سلیمی ، شهید انقلاب استان دیدار کردند
کد خبر: ۸۶۳۱۵۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ عباس عباسی در این دیدار که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد، با اشاره به عظمت کار شهدا و به خصوص شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد : زبان ما از وصف این عظمت و کار بزرگ عاجزاست.

وی تصریح کرد : اگر هدایت خداوند، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهیدان انقلاب همچون شهید خسرو سلیمی و صبر و مقاومت خانواده شهدا نبود، در رسیدن به این هدف بزرگ دچار مشکل می شدیم چراکه خیلی ها اعتقاد براین داشتند که در قرن بیستم امکان برپایی یک انقلاب آن هم با محتوای اسلامی وجود ندارد. اما دیدیم که با دم مسیحایی حضرت امام، جانفشانی شهدا و حضور ملت همیشه در صحنه ایران این انقلاب شکل گرفت و همچنان به راه خود ادامه می دهد و روز به روز بانشاط تر و برجسته تر نیز می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: خوشا به حال کسانی که در مسیر خداوند قرار گرفته اند و خوشا به حال خانواده شهدا که نعمت و امانت خداوندی را به خودش برگرداندند و با صبر ، استقامت و رضایت خاطر خود هم در این دنیا سعادتمند شدند و هم در آخرت.

در این دیدار همچنین مادر شهید خسرو سلیمی به بیان ویژگی‌ها و خاطرات فرزند شهیدش پرداخت.

گفتنی است، شهید «خسرو سلیمی» از شهدای انقلاب اسلامی استان است که فروردین ماه سال 1334 در ناغان متولد شد و در آذرماه سال 1357 بر اثر درگیری با عناصر رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.

ارسال نظرات