خبرهای داغ:
عبادی کارشناس مذهبی گفت: شناخت ماهیت انقلاب و توجه به آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) از جمله مواردی است که ما را در پیشبرد اهدافمان موفق می سازد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۲۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در مراسم عاشقان ولایت در شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهانی متفاوت است و دارای ماهیت اسلامی و در راستای انسان سازی می باشد.

وی انقلاب را از اصل واژه قلب دانست و افزود: قلب درون بدن کارش پاکسازی خون است بدین صورت که خون در چرخش رگهای بدن، کثیف می شود و قلب خون کثیف را تمیز کرده و دوباره به رگ ها تزریق می کند ، بنابراین انقلاب اسلامی ایران آمد تا تیرگی هایی که در دوران حکومت پهلوی و پادشاهان قبلی، جامعه را فرا گرفته بود بزداید.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی الگویی است که باید با عمل خوب ملت و دولت ایران و همدلی و همزبانی میانشان صادر شود.

وی عنوان کرد: شناخت ماهیت انقلاب و توجه به آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) از جمله مواردی است که ما را در پیشبرد اهدافمان موفق می سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها