فرمانده پایگاه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:
فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) خوزستان: جوانان این نسل و دهه باید با درس گرفتن از گذشته و مطالعه در مورد زمان شاه ملعون و زمان انقلاب اسلامی چه از طریق کتب چه از طریق بزرگان خود انقلاب را سرمشق خود قرار دهند .
کد خبر: ۸۶۳۱۴۸۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پایگاه ولی عصر(عج) میانرود خوزستان بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری همایش بصیرتی سیاسی  با حضور کلیه حلقه های صالحین کرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) گفت: پاسداری از آرمان های انقلاب مهم است و جوانان این نسل و دهه باید با درس گرفتن از گذشته و مطالعه در مورد زمان شاه ملعون و زمان انقلاب اسلامی چه از طریق کتب چه از طریق بزرگان خود انقلاب را سرمشق خود قرار داده و همیشه راه درست را درپیش بگیرند.

وی ادامه داد:  زمانی که واژه امربه معروف از بین مردم فراموش شود عدالت از بین می رود ارزش ها و قانون از بین می رود زمانی که امربه معروف از بین برود در ظاهر انقلاب اسلامی وجود دارد ولی از باطن همانند قبل از انقلاب خواهد شد و دشمن  هم تمام برنامه ریزی خود را در راستای همین امر تنظیم کرده اند.

وی افزود: ما باید امربه معروف و نهی از منکر را ترویج داده و امربه معروف را در هر جا و مکانی بجا آورد و منکر را از بین برد.

وی تاکید کرد: انقلاب ما اقتدار مردم ایران را به کسانی  نشان داد که چشم طمع به آن دوخته بودند و درایران در زمان پهلوی ملعون هرج و مرج در کشور به راه انداختند ولی با رهبری خمینی کبیر(ره) دست آنان را از کشور کوتاه کردند و امروز نیز نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران آنگونه که سربازان آمریکایی را دستگیر و آمریکا را خار و ذلیل کرد و اقتدار ایران را بار دیگر نشان داد و زمانی که مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدال افتخار و فتح را به فرماندهان نیروی دریایی سپاه اعطا نمود دولت آمریکا را در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ایران به زانو درآورد. همین مدال نشان داد که بنا به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هرگز نخواهد تنواست غلطی از او سربزند.

وی در پایان گفت: وظیفه کنونی ما شرکت مقتدرانه در انتخابات اسفند ماه است همه را باید برای شرکت در انتخابات تشویق کرد تا بار دگر خاری برچشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات