طالب زاده در نشست همایش تحجر و اسلام آمریکایی

هر ورق انقلاب یک درام بزرگ است

نادر طالب زاده گفت: هر ورق انقلاب یک درام بزرگ است. سال هاست به مدیران صدا و سیما می گویم درباره وقایع انقلاب تریبون باز بگذارید تا همه حرف ها زده شود و اتهامات رسانه های غربی نیز پاسخ داده شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۷۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، نادر طالب زاده،‌ دبیر «سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی» در نشست مقدماتی این کنگره با ابراز خوشحالی از برگزاری آن به عنوان حرکتی تخصصی و جهادی گفت: با توجه به شکل گیری نگاه منتقد و افشاگرانه جشنواره «عمار» امیدوارم فرصتی برای گسترش این نوع فیلمسازی از طریق همایش هایی چون «تحجر و اسلام آمریکایی» فراهم شود.

وی برگزاری همایش در برهه زمانی کنونی را از آن جهت که انقلاب به ثبات رسیده و نقشه ها علیه نظام به بن بست رسیده مهم دانست و افزود: امروز زمان تلاش برای بین المللی کردن تفکر شیعه است.

طالب زاده ادامه داد: سال ها پس از هشدارهای امام درباره اسلام آمریکایی، امروز به خوبی می توان ردپای تفکرات وهابی را در خود امریکا ببینیم تا ان جا که مساجد مناطق زندگی سیاه پوستان امریکا همگی توسط عربستان ساخته شده و ما در این زمینه بسیار کم کار بوده ایم.

دبیر همایش «تحجر و اسلام آمریکایی» با اشاره به برگزاری جشنواره افق نو با تکیه بر گسترش اسلام ناب گفت: الکساندر دوگین اندیشمند روس که تفکرات سیاسی خود را از پوتین می گیرد به زودی در تهران میهمان ما خواهد بود و با ما درباره حذف تفکر وهابیون از روسیه سخن خواهد گفت.

طالب زاده در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع روزهای منتهی به انقلاب پرداخت و گفت: دیروز سالروز نشست مطبوعاتی امام(ره) در آمفی تئاتر مدرسه علوی بود؛ نشستی عجیب و یگانه که با حضور همه رسانه های مهم دنیا برگزار شد اما انگار فیلمی از ان در دست نداریم. در آن نشست از امام سوال شد که "آیا شما در صورت لزوم حکم جهاد می دهید؟" که امام فرمودند: بله.

طالب زاده تاکید کرد: ما بعدها فهمیدیم که زمزمه هایی برای کودتا وجود داشته و این پاسخ امام آن ها را خنثی کرده است. شکست از مسلمانان از زمان جنگ های صلیبی و شکست های پی در پی مسیحیان ار مسلمانان در اذهان غربی ها وجود دارد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره علت تنگ نظری صدا و سیما در نمایش تصاویر آرشیوی وقایع انقلاب گفت: هر ورق انقلاب یک درام بزرگ است. سال هاست به مدیران صدا و سیما می گویم درباره وقایع انقلاب تریبون باز بگذارید تا همه حرف ها زده شود و اتهامات غربی ها نیز پاسخ داده شود.  

وی افزود: به نظرم نوعی کهنه کاری در صدا و سیما وجود دارد وگرنه امام را که دیگر نباید سانسور کرد. امروز نظام جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که امکان آسیب زدن به آن وجود ندارد؛ بنابراین اگر نگرش دیگری هم وجود دارد باید به راحتی اجازه رح آن را بدهیم.


منبع: خبرگزاری شبستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار