ملکی در همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی شهرستان آشتیان گفت: با توجه به پتانسل ها و امکانات مناسب ورزشی شهرستان آشتیان میزبانی چندین رقابت کشوری به شهرستان آشتیان واگذار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی دیروز 14 بهمن 94 در همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی شهرستان آشتیان گفت: با توجه به پتانسل ها و امکانات مناسب ورزشی شهرستان آشتیان میزبانی چندین رقابت کشوری به شهرستان آشتیان واگذار می شود.

وی اضافه کرد: شهرستان آشتیان از لحاظ امکانات و سرانه ورزشی رتبه اول در استان مرکزی را دارد و به همین دلیل می توان مسابقات مختلفی را به میزبانی این شهرستان برگزار کرد.

ملکی سرانه ورزشی شهرستان آشتیان را 165 سانتی متر مربع اعلام کرد و افزود: این میزان در شهرهایی چون اراک، قم و تهران بسیار پایین تر از آشتیان است که نشان دهنده زیرساخت های مناسب ورزشی این شهرستان است.

وی از کمک نقدی و غیر نقدی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به شهرستان برای کسب این میزبانی ها خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه در حد توان اداره کل کمک هایی به میزبانی هرچه بهتر این مسابقات ورزشی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی مهم ترین نیاز ورزشی آشتیان را در بخش مربیان با دانش دانسته و تصریح کرد: برای ارتقاء سطح ورزشی و بهبود جایگاه مدال آوری شهرستان باید کلاس های مربیگری ورزشی در بخش های مختلف برگزار شود.

وی در خصوص ارتقاء سطح ورزش همگانی در شهرستان آشتیان نیز خاطر نشان کرد: ورزش همگانی زیر ساخت و پایه های ورزش قهرمانی است و با سلامت جامعه و خانواده ها در ارتباط است که باید در این زمینه نیز فعال باشیم.

در ادامه این همایش از 38 مدال آور و ورزشکار شهرستان آشتیان تجلیل شد.
ارسال نظرات