"حساسیت‌زدایی از دشمنی استکبار" در راستای پروژه نفوذ دشمن
وزیر سابق اطلاعات از حذف کلمه استکبار توسط افراد وابسته به غرب خبر داد و گفت: آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی بودجه 2 میلیارد دلاری تخصیص می‌دهد آن وقت ما دلمان را به مذاکرات خوش کرده و از لفظ ایالات متحده آمریکا به جای استکبار بهره می‌گیریم.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۹۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای انقلاب اسلامی در اراک با تبریک به مناسبت به ثمر نشستن انقلاب اسلامی اظهار داشت: انبیاء و اولیاء الهی همواره در طول تاریخ بشری دست به انقلاب ‌های بزرگی زدند که هدف از تمامی ان‌ها همانگونه که در کلام وحی تاکید شده خروج از ظلمت به سوی نور است.

وی افزود: تاریخ انقلاب‌های بسیاری را به خود دیده ولی در این میان تنها انقلاب‌هایی که با منشا فطرت انسانی و منبع وحدانیت الهی بوده‌اند به ثمر نشسته‌اند، حضرت امام خمینی(ره) در راستای انقلاب اولیاء الهی نهضتی بزرگ را برنامه‌ریزی کردند تا جامعه را از ظلمت به سوی نور هدایت کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری(حفظه الله) در بحث نفوذ گفت: هشدارهای مقام‌معظم رهبری(مدظله العالی) در بحث نفوذ در راستای حیات انقلاب اسلامی است، انقلابی بزرگ مردمی که بهای بسیاری برای رسیدن به هدف عالی خود پرداخت کرد.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اهداف والای امام راحل از نهضت و ایستادگی در برابر ظلم زمانه گفت: حضرت امام خمینی(ره) نهضت خویش را در سال 1342 آغاز کردند و از همان ابتدا سه هدف عالی برای این انقلاب بیان کردند که شامل ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی در دنیای اسلام و همچنین زمینه‌سازی برای ظهور است.

وی ادامه داد: این اهداف در تمامی فرمایشات حضرت امام راحل بیان شده است و به این معناست که نهضت مردم ایران محدود به جغرافیای ایران نیست در حالی که امروز عده‌ای قصد دارند تا اندیشه‌های حضرت امام راحل را تحریف کرده و انقلاب اسلامی را محدود به جغرافیای ایران کنند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: با مقاومت ملت ایران اولین هدف که ایجاد حکومت اسلامی در ایران بود تحقق یافت اما به معنی واقعی کلمه این هدف تحقق نیافته و دشمن نیز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و اهداف عالیه آن آرام ننشسته و نسبت به نظام اسلامی جهت‌گیری خود را حفظ کرده است.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به ترفندهای استکبار جهانی علیه نظام اسلامی گفت: از همان روزهای نخست به ثمر نشستن انقلاب اسلامی استکبار جهانی ترفندها و توطئه‌های مختلفی را علیه نظام اسلامی طراحی و اجرایی کرد.

وی افزود: استکبار جهانی قصد داشت تا نیروهای خود را در بخش‌ها و مسئولیت‌های مختلف کشور نشاندند اما وقتی گام‌های خود را در راه اهدافشان برمی‌داشتند متوجه شدند که حضرت امام راحل ساختاری را شکل داده که مقابله با آن ناممکن است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) قانون اساسی را به رای گذاشتند و در قانون اساسی مقوله ولایت‌فقیه که محور و کلید اساسی حفظ نظام اسلامی است در مرکزیت ساختار حکومتی قرار دادند.

انقلاب اسلامی هستی استکبار را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به طراحی پروزه نفوذ از سوی استکبار گفت: از همان ابتدا استکبار مقوله نفوذ را طراحی کردف نهضت آزادی، نفوذی‌های نهضت آزادی، ترور شخصیت‌های انقلابی و 8 سال جنگ تحمیلی را اجرایی کردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس تمامی دنیای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در راس همه آن‌ها آمریکایی‌ها بودند در مدتی 36 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد استکبار تمامی هستی خود را صرف این کرده تا مانع رشد انقلاب اسلامی شود و آن را متوقف سازد.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: امروز هم با ما می‌جنگند حتی فسادهای اقتصادی و مفسدین اقتصادی را با سرویس‌های جاسوسی و امنیتی خود هدایت و حمایت می‌کنند برای اینکه می‌خواهند به دنیا نشان دهند که انقلاب اسلامی نمی‌تواند الگو باشد در حقیقت می‌خواهند این الگو را بشکنند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به هزینه‌هایی که برای حفظ انقلاب اسلامی صرف شده گفت: یکی از هزینه‌هایی که برای حراست از انقلاب اسلامی دادیم 8 سال دوران دفاع مقدس بود، توسعه و پیشرفت رایگان به دست نیامده در دوران طاغوت ایران بدترین شرایط را از نظر علمی داشت ولی امروز در نقطه اوج قرار داریم.

وی افزود: سرویس‌های جاسوسی استکبار به دنبال شناسایی پیشرفت‌های ما هستند و از این‌رو بسیاری از پیشرفت‌ها را مطرح نمی‌کنیم، متاسفانه امروز عده‌ای در بدنه کشور وابسته به غرب هستند و سر از پا نمی‌شناسند زمانی که نام غرب را می‌شنوند، آنان در برابر آمریکا از کلمه استکبار یاد نمی‌کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: حضرت امام راحل و مقام‌معظم رهبری همیشه در برابر آمریکا کلمه استکبار را به کار می‌برند اما چند سالی است عده‌ای قصد دارند این کلمه را کمرنگ کنند و به واقع قصد دارند اصطلاحات انقلاب اسلامی را حذف کنند که خود در راستای نفوذ است.

وی افزود: اوباما در سخنان خود این موضوع را طرح کرده که بایستی در ایران حضور پیدا کنیم و دریابیم که چرا به واسطه این همه تحریم‌ها ولی انقلاب اسلامی ساقط نشده چرا پیشرفت علمی ایران همچنان ادامه دارد؟ و این مسئله می‌طلبد تا در تعاملات علمی با آنان هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: آمریکا در بودجه سال 2016 خود نزدیک به 3 میلیارد دلار را برای مقابله با انقلاب اسلامی تعیین کرده و آن وقت ما دلمان را به مذاکرات خوش کرده‌ایم، انقلاب اسلامی هستی استکبار را هدف قرار گرفته و این به کام آنان خوش نیامده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات