خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی بوکان :

امام خمینی(قدس سره) با ایجاد تحول در نهاد دین، غبار اوهام و خرافات را از آن زدود

رئیس اداره جهاد کشاورزی بوکان گفت:امام خمینی(قدس سره) با ایجاد تحول در نهاد دین از موضع یک مجتهد جامع الشرایط کارکردهای تازه ای را برای دین ایجاد کرد و در حقیقت، ظرفیت‌های پنهان دین را آشکار نمود و غبار اوهام و خرافات را از آن زدود.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۷۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به همت حوزه بسیج اداری ، کارگری و اصناف سپاه بوکان در محل نماز خانه اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار گردید.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان ضمن سخنانی در خصوص پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 گفت:

امام خمینی(قدس سره) با ایجاد تحول در نهاد دین از موضع یک مجتهد جامع الشرایط و عالم دینی ذوالفنون کارکردهای تازه ای را برای دین ایجاد کرد و در حقیقت، ظرفیت‌های پنهان دین را آشکار نمود و غبار اوهام و خرافات را از آن زدود و عزم آن داشت تا سایر نهادهای جامعه را بر اساس تحول نهاد دین، دگرگون سازد و شرایط تحقق حیات طیبه را فراهم سازد.

صلاح الدین حق گو، تصریح کرد:نخبگان پیشرو در انقلاب اسلامی از جمله شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر و سایر بزرگانی که در قید حیاتند یا از دنیا رفته اند، با معرفی الگوی حسینی در برابر افساد طاغوت و توصیف حیات معنوی و پاک انسانی به مدد توفیقات و عنایات الهی مردم را جذب کرده و اراده هایشان را برانگیختند تا اینکه انقلاب اسلامی تحقق یافت.

وی در ادامه افزود: برکاتی در اثر این انقلاب برای ما حاصل شد، اعم از برکات اخلاقی که بخصوص جوان‌های ما رشد اخلاقی فوق العاده و ممتازی پیدا کردند و هم نظم و انضباطی که در کشور واقع شد و امنیتی که ایجاد شد و هم پیشرفت‌های علمی.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان به وظیفه ویژه نسل جوان در عصر حاضر اشاره کرد و گفت:. ما از یک سو، باید برکات این انقلاب را همیشه به خاطر داشته باشیم و خدا را شکر کنیم که در چنین زمانی زندگی می کنیم که به برکت خون‌های شهدا، امنیت، آسایش و وسایل تکامل معنوی برایمان فراهم شده است، و از سوی دیگر، باید نگران این باشیم که مبادا در اثر ناسپاسی‌ها و کفران نعمت، این نعمت‌ها از دستمان برود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار