به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جلسه صالحین پایگاه شهید امیر رضا جعفری بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۷۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه صالحین پایگاه شهید امیر رضا جعفری با حضور پرشور خواهران بسیجی درمحل مسجد قبله بوکان برگزار شد.

خواهر آمنه مامه ،ضمن سخنانی در خصوص ویژگی های انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی، جنبشی با درون‌مايه اعتقادی و مذهبی فرهنگ اصيل اسلام بود، بنابراين ضروری است كه مبانی فكری و نظری و ارزش‌های دينی و اخلاقی در ذهن و انديشه مردم نهادينه شود و مهمترين بخش از نمادهای مبانی فكری و اعتقادی انقلاب جلوه‌های ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه بوکان تصریح کرد:رهبری يكی از اركان اصلی نظام اسلامی و رهبر همانند طبيب توانمند و دردآشنايی است كه همواره نبض امور سياسی، اجتماعی و فرهنگی نظام اسلام را در كنترل خود دارد و هوشيارانه راهبردهای فرهنگی و راه‌های علاج مشكلات فرهنگی و جوانان را ترسيم می‌كند.

سرگروه حلقه های صالحین سپاه بوکان با بیان اینکهبدون ترديد نياز اصلی و واقعی نسل جوان و جامعه ما فرهنگ و فرهنگ‌سازی است و اين حقيقت را نمی‌توان كتمان كرد كه در يك نگاه تحليلی و عميق بسياری از نارسايی‌ها در حوزه‌های مختلف حكومت و جامعه به فرهنگ به معنای عام و وسيع آن و ارزش‌های دينی برمی‌گرددگفت:

حل مشكلاتی از قبيل رفاه عمومی، عدالت اجتماعی، امنيت داخلی، ‌اشتغال،‌ ارتقاء سطح علمی، اصلاح رفتارها و پرهيز از ناهنجاری‌ها با تقويت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و تعميق آموزه‌های دينی در متن جامعه امكان‌پذير است.

ارسال نظرات