بسیجیان شهرستان دشتی به مناسبت ورود امام(ره) با شهدا تجدید میثاق کرده و قبور مطهر شهدای شهر خورموج و شهدای گمنام شهرستان دشتی را گل‌باران کردند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، مسئولین وبسیجیان وفرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان دشتی به مناسبت ورود امام خمینی (ره) با حضور در گلزار شهدای شهر خورموج و شهدای گمنام شهرستان دشتی و تجلیل از شهدا، امام شهدا، ارمان‌های انقلاب بیعت مجدد با ولی امر زمان حضرت امام خامنه‌ای به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی رفتند.
جانشین سپاه دشتی در این آیین گفت: نظام متعلق به شهدا و خانواده معظم شهداست و این خون پاک و مطهر شهداست که حافظ انقلاب است.
در ادامه نیز مسئولین ادارات، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی قبور مطهر شهدا را گلباران کردند.

غلامعباس احمدی تصریح کرد: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، دشمنان گروهک‌ها و منافقین را به جان انقلاب انداختند و بعد از آن هشت سال جنگ تحمیلی، محاصره و شدیدترین تحریم‌ها را یکی پس از دیگری علیه کشورمان اعمال کردند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند که در نهایت ناکام ماندند.

جانشین فرمانده سپاه دشتی تأکید کرد: امروزه کشورمان با وجود همه مشکلات به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شده است و در زمینه‌ دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، تسلیحات نظامی، دانش فضایی و ... حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی روستاهای کشورمان در وضعیت اسف‌باری قرار داشتند و از امکاناتی نظیر آب، برق، بهداشت و راه‌های ارتباطی هیچ بهره‌ای نبرده بودند اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

در ادامه نیز مسئولین ادارات، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی قبور مطهر شهدا را گلباران کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها