خبرهای داغ:

بوسه امام جمعه چالدران بر جای پای مادر شهید

یکی از صحنه های بیاد ماندنی در دیدار با خانواده شهید امام جمعه متعهدی که غرور و شهرت خود را زیر پا گذاشت جای پای مادر شهید بوسید.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۶۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یکی از صحنه های بیاد ماندنی در دیدار با خانواده شهید امام جمعه متعهدی که غرور و شهرت خود را زیر پا گذاشت جای پای مادر شهید بوسید .

امام جمعه چالدران در این دیدار با خانواده چهار شهید دوران دفاع مقدس، که این دیدار در منزل شهیدان بگلری ، یزدانی ، قلیزاده و یوسف زاده انجام شد، اظهار داشت: سی و هفتمین بهار انقلاب را در حالی جشن گرفته‌ایم که این آرامش را مدیون خون شهیدان هستیم.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز جامعه در سایه رشادت دلیرمردان در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است، تصریح کرد: اگر امروز در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت هستیم، باید شاکر لطف خداوند و حافظ خون شهیدان باشیم.

حجت الاسلام قره داغی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با طراوت و شادابی زمان امام خمینی است، ادامه داد: باید وجود رهبری آگاهی بخش را در زندگی امام راحل در ایران اسلامی استخراج کنیم.

امام جمعه چالدران با اشاره به نهضت امام خمینی، ادامه داد: نهضت امام خمینی با گذشت 37 سال، هنوز ادامه دارد و در حالی که در برهه‌های زمانی مختلف بسیاری از کشورهای جهان علیه ایران قیام کرده‌اند ولی انقلاب خاموش نشد و روز به روز تنومندتر و قوی‌تر شده است که این امر قدرت انقلاب و پذیرش آن در بین مردم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات