خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء گفت: حال خوب مجاهد نستوه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسنی، کام دشمنان را تلخ می کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۵۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی مناسبت دهه فجر، به دیدار حجت الاسلام غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه رفت.

در این دیدار حال خوب و لبخند رضایت حجت الاسلام حسنی موجب خشنودی حاضرین در جلسه شد.

سردار عابدین خرّم با بیان خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی و آوردن نام امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام اسلامی را گرامی داشت.

حجت الاسلام حسنی نیز با شنیدن نام امام خمینی (ره) لبخندی بر لب گرفت و بر ضرورت ادامه راه و الگوگیری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام حسنی گفت: راه، کلام و نام امام خمینی (ره) باید روز به روز الگو شود و الحمدلله زنده است و باید این راه ادامه یابد.

مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر آذربایجان که نامش پر آوازه و اقداماتش برای نجات آذربایجان غربی از زیر یوغ ستمشاهی زبانزد است، امام خمینی (ره) را رهبری فداکار و الگویی برای جوامع اسلامی دانست و گفت: راه پر فروغ امام عزیز باید ادامه یابد.

وی از حضورش در راهپیمایی 22 بهمن امسال خبر داد وگفت: امسال در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت می کنم.

در ادامه این دیدار، سردار عابدین خرّم با تبریک آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به این مجاهد همیشه در صحنه آذربایجان غربی، از وی به عنوان الگوی نمونه مبارزه علیه نظام ستمشاهی و مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی نام برد و گفت: این عالم فداکار همواره نام آذربایجان غربی را بر بلندای قله های افتخار ثبت کرده است.

سردار خرّم با بیان اینکه هنوز هم نام حجت الاسلام حسنی موجب تلخکامی دشمنان می شود، تصریح کرد: نظام اسلامی به برکت مجاهدت ها و فداکاری های چنین افرادی امروز به مرزهای ترقی و پیشرفت نائل شده است.

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی به مدد رشادت ها و دلاور مردی های افرادی همچون حجت الاسلام حسنی امروز به عنوان یکی از استان های امن کشور بوده و امنیت در مرزهای آن برقرار است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حجت الاسلام حسنی نماد ایستادگی و مقاومت است، افزود: برای پیروزی انقلاب و ادامه راه آن این رزمنده تمام عیار اسلام، عمری مجاهدت کرده است.

سردار عابدین خرمّ روحیه خوب وی را موجب روحیه گیری رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: رزمندگان استان که در سوریه از اسلام دفاع می کنند، به یاد رزمندگانی همچون حجت الاسلام حسنی روحیه گرفته و مبارزه می کنند.

امام جمعه سابق ارومیه این روزها بر خلاف آرزوی بدخواهان اسلام و انقلاب، حالش خوب و رضایتبخش است و در صحت و سلامتی به سر می برد.

یار دیرینه انقلاب اسلامی که برای حفظ آرمان های آن علیه ضد انقلاب و اشرار و گروهک های منحله مبارزه کرده است، امروز الگوی رزمندگان اسلامی است.

ارسال نظرات