فرمانده حوزه حضرت امام جعفرصادق(ع) سمنان از برگزاری مسابقات جام شهدای کارگر در سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
سید مهدی زرگر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت ایام مبارک فجر از برگزاری مسابقات جام شهدای کارگر (برادران)خبر داد و بیان داشت: یاد و خاطره ی شهدا باید همیشه در دل ها زنده بماند؛ به خصوص در این روزهای زیبا که یادآور رشادت ها و از جان گذشتگی های جوانان انقلابی این سرزمین است.

وی افزود: حوزه بسیج کارگری با برگزاری برنامه های مختلف در راه گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و قدردانی از شهدای انفلابی در این روزهای مبارک گام هایی برداشته است.

فرمانده حوزه حضرت امام جعفرصادق(ع) سمنان افزود: بسیجیان حوزه حضرت امام جعفرصادق(ع) در راستای گرامیداشت این ایام مبارک در مسابقات فوتسال جام شهدا شرکت خواهند کرد؛ این مسابقات در سه مرحله و بین 6 تیم از کارخانه ها و بسیجیان شهرستان سمنان برگزار می شود.

زرگر خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم نساجی کویر،نیمه شعبان،کارخانه کندر،کارخانه شهید جدیدی،انجمن کارگری سمنان و پایگاه وحدت شرکت دارند.

وی عنوان کرد: دوره ی مقدماتی این مسابقات پنجشنبه 15 بهمن ماه رأس ساعت ساعت 17، دوره نیمه نهایی ساعت 16 روز جمعه 16 بهمن ماه و فینال این مسابقات نیز ساعت 18در سالن 9دی سمنان برگزار می شود.

فرمانده حوزه حضرت امام جعفرصادق(ع) سمنان با اشاره بر هدف برگزاری این مسابقات بیان کرد: هدف از اجرای این مسابقات ایجاد روحیه ی وحدت میان بسیجیان و همچنین ارتقای سلامت جسمانی آن ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها