خبرهای داغ:
جانشين قرارگاه حمزه سيد الشهداء شمال غرب کشور:

سربازان آمریکایی در مقابل عظمت ، صلاب و اقتدار نظام زانو زدند

جانشين قرارگاه حمزه سيد الشهداء شمال غرب کشور گفت: سربازان آمریکایی در مقابل عظمت ، صلاب و اقتدار نظام زانو زدند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۳۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار ارجمند فر، جانشين قرارگاه حمزه سيد الشهداء در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در حسینه ی اعظم ثارلله ارومیه گفت: عملکرد موفق و کارنامه ی درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سی و هفت سال پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی نشان مجاهدتهای بی بدیل، عمق هویت اعتقادی، تجربیات موفق و ایمان قلبی می باشد و ایشان تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب را در طول سال های متمادی انتقال این روحیه جهادی و اعتقادی از نسلی به نسل پیش رو دانست.

جانشين قرارگاه حمزه سيد الشهداء (ع) انقلاب اسلامی را نه تنها یک حادثه در تاریخ کشور جمهوری اسلامی ایران بلکه پدیده‌ای ممتاز و شناخته شده برای همه در تاریخ جهان و بشر دانست و تاکید کرد هرچه زمان بگذرد، حقایق و آثار این انقلاب جهانی بیشتر روشن می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آن چیزی که موجودیت و هویت سپاه است انقلابی زیستن و انقلابی ماندن آن است و هیچ جریان ، حادثه و رویدایی نمی توان بر استحکام و قدرت آن تاثیر بگذارد . این همان چیزی است که از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالهای نه چندان دور از پاسداران حریم ولایت باقی مانده و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جایی رسانده است که قدرت پوشالی استکبار جهانی آمریکا را به زانو در آورده است .

امروز جوانان پاسدار با پیروی از پیشکسوتان ولایت مدار خود سربازان مستکبرترین و مجهزترین ارتش دنیا را به زانو در می آورند کاری بزرگ که دنیا را شگفت زده کرد و این نشان از عظمت ، صلابت و اقتدار نظام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار