مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف:

مسئولین تلاش خود را به سمت رشد و توسعه انقلاب متمرکز کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف با بیان اینکه اگر مسئولین به دنبال منافع شخصی خود باشند در حق ملت جفا کرده اند تاکید داشت: مسئولین بایستی تلاش خود را به سمت رشد و توسعه انقلاب متمرکز کنند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدالحسینی در مراسمی در جمع کارکنان سپاه ناحیه خواف اظهار داشت: شیطنت کفار و مستکبرین و سوق دادن کشور های اسلامی حامی جبهه مقاومت به سمت جنگ و خونریزی، اقدامات خصمانه دُول مرتجع عربی و پیاده نمودن نقشه های شوم استعمارگران غربی، به ثمر نشستن برجام و توقعات پسابرجام، آن هم بعد از مقاومت و ایستادگی جانانه ملّت در مقابل توطئه های دشمنان و مسائل گوناگونی که در عرصه بین المللی با آن مواجه هستیم از جمله حوادثی است که در حال حاضر با آن روبرو هستیم.

وی ادامه داد: حقیقتا جا دارد که کام ملت با خبر های خوش شیرین شود و صد البته جفا و اجحاف است اگر کسی با حاشیه سازی به دنبال منافع شخصی و حزبی خودش باشد.

وی ابراز داشت: امروز زمان آن رسیده که همه مسئولین تلاش خودشان را به سمت رُشد و توسعه کشور عزیزمان ایران متمرکز نمایند تا توقع الگو بودن از جانب دوستداران انقلاب اسلامی برآورده شود.

سید الحسینی بیان داشت: دنیا، جمهوری اسلامی را به عنوان یک قدرت موثر و برتر پذیرفته و میلیون ها دل مشتاق در سراسر دنیا به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم دوخته اند؛
آیا در این شرایط حساس هیچ عذری از کسی پذیرفته است که ساز مخالف بزند و تنها به فکر منافع خودش باشد؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف در ادامه سخنان خود گفت: چشم انداز ایران اسلامی کشوری آباد، یشرفته، مقتدر و سرافراز که مأمن ملت های مظلوم است، می باشد که انشاالله با تلاش و کوشش همه مسئولین و خدمتگذاران محقق خواهد شد و کوتاهی در این زمینه حرکت انقلاب را کُند خواهد کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی آرزوی دیرینه انبیاء و اولیای الهی بوده است و دهه فجر سر آغاز حکومت الله می باشد. امید است همه ما شاهد روزی باشیم که انقلاب اسلامی همه کاخ های زر و زوز را ویران کرده و عدالت و مساوات در همه جای جهان بر پا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار