بعد از ۳۷ سال حضور در بدنه‌های رده اول نظام اسلامی از شما سوال می‌کنیم: آیا رواست نردبانی که خود بارها از آن گذر کرده‌اید و به واسطه آن به مسئولیت رسیده‌اید را اکنون به خاطر منافع حزبی و سیاسی به دور بیاندازید؟
کد خبر: ۸۶۳۱۲۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: بسیج دانشجویی ۲۰۰ دانشگاه کشور نامه‌ای به هاشمی نوشت که متن کامل نامه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

جناب آقای علی اکبر هاشمی رفسنجانی

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

از مقدمات و تشریفات مرسوم میگذریم و به اصل مطلب میپردازیم. متاسفانه مدت مدیدی است که ادبیات و رفتار حضرتعالی برخلاف مسئولیت های متعددی که بعد از انقلاب در کشور داشته و همچنان دارید با تراز شاخص انقلاب اسلامی فاصله بسیاری گرفته است و زمان زیادی است که شما ترجیح داده اید از جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت خط دهی و سرمشق دادن به رسانه ها و جریانات بعضا ضد امام و انقلاب مشغول باشید، برای دانشجویان و فرزندان کوچک امام روح الله این سوال بوجود آمده است که تا چه زمانی قصد گرفتن این ژست اپوزیسیونی را دارید؟

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

سخنان دیروز شما در فرودگاه مهرآباد هرچند بسیار نامتعارف و به دور از انصاف بود و حتی اصول اولیه منطق نیز در آن مشاهده نمیشد اما دانشجویان انقلابی مدتهاست به این نوع اظهار نظرهای جنابعالی عادت کرده اند و این قبیل صحبت ها از جانب شما ابدا باعث شگفتی نیست، مسلما از شخصی که مدت هاست عادت به تشکیک در سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی دارد و همچنین از شما که مدتهاست در حال ارائه تعاریف و شاخصه های جدید و بدعت های مختلف و متناقض در حوزه انقلاب اسلامی و ارزش های آن هستید انتظار ندارند که مدل
صحیحی جهت حفظ خط اصیل و ناب امام راحل را ارائه کند.

حفظ حرمت بیت حضرت امام بر همه ما واجب و لازم است اما از کی تا بحال ادای دین به امام(ره) بدین معناست که ما همه نهادهای قانونی و رسمی کشور را به باد تهمت و افترا بگیریم و در تریبون های رسمی کشور به هر که دلمان خواست و خوشمان نمیامد برچسب بدهکاری و تازه به دوران رسیده بزنیم و برای تمام رسانه های معاند انقلاب خوراک تهیه کنیم؟ از چه زمانی شورای نگهبان باید به واسطه ارتباط نسبی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یا هر شخص محترم دیگری به قول حضرتعالی هدایایی را به سمت بیوت این اشخاص در قالب رانت های سیاسی ارسال کند؟ آیا واقعا مرام و مکتب امام را اینگونه شناخته وتفسیر میکنید که افراد منسوب به ایشان به واسطه اتصالشان به این بیت معظم دارای رانت ویژه ای باشند و تافته جدابافته گردند؟ بله منسوب بودن به امام در درجه اول یک مسئولیت بزرگ و در درجه دوم افتخاری عظیم است اما بر اساس همین مکتب ناب روح الله فضیلتی نسبت به باقی افراد جامعه ایجاد نمیکند و این بیانات شما خود بیشترین توهین و تحقیر نسبت به خانواده حضرت روح الله در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی است که اینطور وانمود کرده اید که گویا این خانواده منتظر هستند که به واسطه پیوندشان با امام نظام سهم ویژه ای برایشان در نظر بگیرد و به قول شما هدیه بفرستد و بدهی خود را نسبت به انقلاب و حضرت امام (ره) را با ایشان تصفیه کنند.تا کی قصد تحریف خط ناب امام روح الله و سو استفاده سیاسی از بیانگدار انقلاب را دارید؟

آیا مشی و مرام حضرت روح الله این بود که مردم و جریانات سیاسی را بدهکار خودش بداند و از آنان بخواهد این بدهی را تصفیه کنند؟ آیا امام همواره در سخنرانی هایشان نمی‌فرمود حتی من هم در برابر خانواده هایی که خون دادند و مقاومت کردند هیچ سهمی ندارم؟

متاسفانه اینگونه به نظر می‌رسد که شما از ابتدا نیز قصد داشته‌اید با به صحنه کشاندن نوه حضرت امام و قربانی کردن وی و سپس ایجاد تنش و آشوب های سیاسی و دمیدن در آتش اختلافات برای خود نیز وجهه ای فراهم کنید و از این فضای ابهام آلود به نفع خود بهره برده و از این مظلوم نمایی کاذب و سیاسی نهایت استفاده را ببرید.

رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

بعد از ۳۷ سال حضور در بدنه‌های رده
اول نظام اسلامی از شما سوال می‌کنیم : خود شما صلاحیتتان را در انتخابات مجلس ،ریاست جمهوری و خبرگان چگونه و از کجا به دست آورده اید؟ آیا رواست نردبانی که خود بارها از آن گذر کرده اید و به واسطه آن به مسئولیت رسیده اید را اکنون به خاطر منافع حزبی و سیاسی به دور بیاندازید؟

ارسال نظرات