مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان:

توطئه دشمن، نفوذ استعمار و نفاق مدرن به لایه‌های حاکمیتی‌ست

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با اشاره به نفوذ استعمار فرانو و نفاق مدرن به لایه‌های حاکمیتی گفت: به فضل الهی توطئه‌های آنها به شکست مواجه می‌شود؛ نصرت خدا به شرط حرکت ما قطعی‌ست. ...دنیا تمرکز خود را بر جلوگیری از پیشرفت ما قرار داده و عقبه فکری ما را تهدید اصلی خود می‌داند.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۴۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید"حسین راسخی" در کمیته دانشجویی دهه فجر در یزد انقلاب اسلامی را مانند موجی که جامعه جهانی را در برگرفته و به‌عنوان عظمت و نقطه عطف در تاریخ بشریت توصیف‌کرد و گفت: یکی از آن پیچ‌های عظیم تاریخی که مقام معظم رهبری بیان می‌کنند، انقلاب اسلامی بود که مسیر را برای رسیدن به تمدن اسلامی هموارکرد.


وی افزود: الان در نظر غرب و آمریکا جمهوری اسلامی مبدا یک حرکت و انقلاب در جهان است و پروژه آنها نیز مهار انقلاب اسلامی بوده که با عناوین مختلف به آن ورود پیداکرده‌اند.


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان‌کرد: تسخیر اذهان و رسانه‌ها و نیز رواج بی‌بندوباری از جمله راه‌های آنها برای مهار انقلاب اسلامی است، زیرا زمانی که پیروزی انقلاب اسلامی را دیدند از آن هراس پیداکردند.


راسخی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی به ما نقشه راه را نشان دادند خاطرنشان‌کرد: آنها فکر نمی‌کردند که انقلاب ما الهی است و برای جزءجزء زندگی ما برنامه دارد و بر خلاف آنها مادی گرایانه نیست

وی ادامه داد: ما 17 هزار شهید ترور داریم و این انقلاب در اوج مظلومیت، اقتدار دارد که شهید مطهری ها و بهشتی ها را به شهادت رساندند و پس از آن نیز هشت سال دفاع مقدس را ایجاد کردند؛ امروز اگر کاری نکرده اند به دلیل ناتوانی آنها بوده است.


مسئول بسیج دانشجویی یزد ادامه داد: فرهنگ این مکتب مقاومت است و به جان و مال خود در این راه قدم بر می داریم و خداوند نیز بیان می‌کند که نصرت الهی به‌شرط حرکت ما و نصرت ما، قطعی‌ست.


راسخی گفت: الان استعمار به شکل نو و فرانو و حتی نفاق مدرن با لایه های تو در تو در حال حرکت است و الان در حال پیشروی در لایه‌های حاکمیتی ما هستند؛ اما به فضل الهی توطئه‌های آنها به شکست مواجه می‌شود.


وی افزود: اصل تفکر غرب نسبت به انقلاب ما براندازی است و شاید شکل آن تغییر پیدا کند؛ اما هدف آنها از بین بردن از مبدا است؛ اما ما بیان می کنیم که این آرزو را به گور خواهند برد.


مسئول بسیج دانشجویی یزد بیان کرد: الان 18 هزار و 250 ماهواره علیه فرهنگ دینی و اسلامی و انقلاب ما در حال فعالیت هستند که ۴۰۰۰ شبکه مختص ایران است و 140 شبکه نیز فارسی زبان است.


راسخی بیان کرد: دنیا تمرکز خود را بر اساس جلوگیری از پیشرفت ما قرار داده اند و عقبه فکری ما را تهدید اصلی خود می‌دانند.

ارسال نظرات