مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: پس از چند دهه از انقلاب اسلامی ولایت فقیه در مقابل دشمن ایستاده و راه امام(ره) را پیش گرفته‌است تا جایی که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده‌...
کد خبر: ۸۶۳۱۲۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام "مهدوی‌سیرت"، در کمیته دانشجویی دهه فجر در یزد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص «فجر» گفت: متاسفانه مملکت ما در دوره‌های مختلف تاریخ، دچار فجر کاذب بوده و مردم و مملکت ما محاط پادشاهان و سلطنت‌طلبانی که خود را ایرانی می‌دانستند.


وی افزود: متاسفانه پادشاهان نجابت و شرف ایران و ایرانی را در دوره های مختلف زیر سئوال بردند؛ اما در مقابل، امام خمینی(ره) با توکل و توسل زمینه انقلاب اسلامی را ایجاد کردند و این انقلاب را به‌وجود آوردند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با پشتکار خود فجر صادق را بوجود آوردند و عزت و شرف را به انقلاب اسلامی و ایران بازگرداندند؛ به حدی این عمل انجام شد که ایشان در مقابل سلطه بزرگان ایستادند و بیان کردند « آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند».


حجت الاسلام مهدوی سیرت بیان کرد: الان در کشورهای بزرگ جهان نیز حرف امام(ره) تکرار می شود و مردم جهان در مقابل زورگویی های آنها می‌ایستند.


وی افزود: الان پس از چند دهه از انقلاب اسلامی فردی با عنوان ولایت فقیه در مقابل آنها ایستاده و راه امام(ره) را پیش گرفته است و تا جایی پیش رفته که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده‌است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان یزد گفت: این که به برخی از کشورها کمک می‌کنیم بدین دلیل است که در جهان دشمنان ندانند که ما از کجا به آنها ضربه می زنیم که نمونه بارز آن حزب الله است.

ارسال نظرات