مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خط انقلاب را خط عظمت اسلام و مسلمين و دفاع از مظلومين و مستضعفين توصیف کرد و گفت: دهه فجر، دهه تجديد قواي نيروهاي انقلابي و تجديد ميثاق ملت با انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: صبح امروز "محمد سالاری" در کمیته دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی یزد گفت: ملت ايران با وحدت كلمه و با تمسك به اسلام و رهبري شجاعانه و حكيمانه مردي الهي و دين‌شناسي بزرگ و مؤمن و صالح نظام جمهوري اسلامي را بر سركار آورد.


وی با اشاره به صحنه جنگ همه‌جانبه نرم افزود: امروز دشمنان برای این انقلاب برنامه‌های مختلفی دارند تا بتوانند به اهداف خود برسند و در این راستا یکی از اقدامات دشمن ایجاد شبهه در بین جوانان است

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی با بیان اینکه در مقابل شبهه‌پردازی دشمن باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان بیان کنیم خاطرنشان‌کرد: لازم‌ست جوانان را نسبت‌به انقلاب اسلامی امیدوارکرد و شور و حال انقلاب را پررنگ‌ترنمود.


وی خاطرنشان‌کرد: ما در بسیج دانشجویی یزد به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی داریم که آذین‌بندی و فضاسازی، اکران فیلم، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اختتامیه جشنواره رویش، یادواره شهدای دانشجو و معلم و غبارروبی قبور شهدا از جمله این برنامه‌هاست.


سالاری افزود: برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی رویش، یادواره شهدای معلم و دانشجو، غبارروبی شهدا از جمله برنامه های متمرکز ما در دانشگاه ها است که امیدواریم بتوانیم به خوبی این سالگرد را پاس بداریم.


وی یادآورشد: خط انقلاب، خط عظمت اسلام و مسلمين و دفاع از مظلومين و مستضعفين است و دهه فجر، دهه تجديد قواي نيروهاي انقلابي و تجديد ميثاق ملت با انقلاب است.

ارسال نظرات