مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد:

استکبارستیزی در نگاه امام(ره) همیشگی و ضروریست/ شیطان بزرگ منشا تمام مشکلات است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد با اشاره به دیدگاه امام(ره) درخصوص استکبارستیزی و مواجهه با آمریکا، گفت: ایشان آمریکا را شیطان بزرگ و منشا تمام مشکلات میدانند.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: "سینا بلالی" در کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر ضمن گرامی‌داشت آغاز دهه فجر گفت: دهه فجر امتداد بحث استکبارستیزی‌ست، اگر بتوانیم رویکرد و محوریت آن را حفظ کنیم بازخورد و خروجی خوبی خواهدداشت.


وی با اشاره به بحث استکبارستیزی در نگاه بنیان‌گذار انقلاب افزود: دیدگاه حضرت امام(ره) در خصوص آمریکا و استکبار به صورتی است که منشا تمامی مشکلات را از آنها آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند و ملازمت بر استکبارستیزی را ضروری و همیشگی.


مسئول بسیج دانشجویی یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌های ما در بحث استکبارستیزی در دانشگاه یزد شامل مسابقه کتابخوانی و طراحی پوستر، برگزاری کرسی آزاداندیشی و غیره است.


بلالی به اقدامی مبنی‌بر حذف پرچم آمریکا و اسرائیل اشاره‌کرد و افزود: ما مجوز 20 پرچم در دانشگاه را گرفتیم که این اتفاق صورت‌بگیرد.


وی افزود: اینکه به‌صورت هماهنگ در دانشگاه‌های استان یزد پرچم‌های آمریکا و اسرائیل در ورودی دانشگاه‌ها نقش ببندد شدنی‌ست.


مسئول بسیج دانشجویی یزد تصریح‌کرد: متاسفانه بسیاری از دانشجویان استان و دانشگاه‌ها دچار خمودی و سستی در بحث استکبارستیزی شده‌اند، در صورتی که استکبار از منظر قرآن و اهل بیت(ع) وجوددارد که باید برای آن نیز راهکاری داشته‌باشیم و این بخش را در بین دانشجویان جابیاندازیم.

ارسال نظرات