مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

در اسلام ناب محمدی باج دهی وجود ندارد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با انتقاد از نگاه برخی ها به اسلام و اینکه اسلام رحمانی نمی تواند انقلاب را نگه دارد، افزود: شهدای گرانقدر ما خون خود را برای اسلام ناب محمدی(ص) نثار کردند و در این اسلام باج دهی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۵۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رحیم علی طالعی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام(ره) با شعار نه شرقی نه غربی، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و در این نوع اسلام دیپلماسی خنده و سازش با استکبار وجود ندارد.

وی افزود: کسانی که در مقابل دشمنان اسلام کوتاه می‌آیند، به خاطر این است که اسلام ناب را نشناخته اند و از اسلام خبری ندارند و این‌گونه افراد در مقابل قدرت کفر، متزلزل و مرعوب می‌شوند اما اسلام واقعی و ناب، در مقابل هیچ‌ قدرتی تسلیم نمی شود.

طالعی ادامه داد: نظریه اسلام ناب که از سوی امام(ره)مطرح شده بود، مقام معظم رهبری با قدرت ادامه می دهند و در این اسلام اسارت، ذلت، تحقیر و تحجر و غفلت وجود ندارد و این نظام زمینه ساز قیام و مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در پناه خداوند متعال و زیر سایه حضرت ولی عصر(عج) تا به حال توانسته است پستی و بلندی های ناشی از فتنه و فتنه گران را با موفقیت طی و از این پس هم به حمد الهی خواهد توانست زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرده و این نظام را به دست صاحب اصلی آن بسپارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار