مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پیشوا، اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی علیه شورای نگهبان را از مصادیق آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و افزود: هاشمی به اسم امام (ره) به شورای نگهبانی که امام (ره) تعیین کرده است، حمله می کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:حجت الاسلام علیرضا بلاغی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز پیشوا که در سالن انقلاب دبیرستان سرمد پیشوا برگزار شد، در پاسخ به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی علیه شورای نگهبان و اعتراض وی در خصوص عدم تأیید صلاحیت یکی از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، گفت: شما که در این مدت در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتید صلاحیت خود را از کجا گرفتید؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تصریح کرد: مگر همین شورای نگهبان صلاحیت شما را تأیید نکرده است، که الان می گویید بروید توبه کنید که چرا فلانی را تأیید صلاحیت نکردید؛ آن شخص اگر می خواست صلاحیتش محرز شود، در آزمون شرکت می کرد.

وی بیان کرد: گاهی اوقات حرف هایی زده می شود که آب به آسیاب دشمن می ریزد. به اسم امام (ره) به شورای نگهبانی که امام (ره) تعیین کرده است حمله می کنید.

حجت الاسلام بلاغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان فداکار ایران اسلامی، اظهار داشت: اگر شهدای گرانقدر ما جان خود را فدا نکرده بودند و رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز این امنیت را در کشور نداشتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، در کشورهای همسایه و حتی در کشورهای غربی و آمریکا نیز چنین امنیتی وجود ندارند.

وی با اشاره به روایتی از رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) بیان داشت: دو نعمت است که مجهول است، نعمت امنیت و سلامتی، که نعمت امنیت از سلامتی به مراتب بالاتر است.

بلاغی با تأکید بر ضرورت سردادن شعار مرگ بر آمریکا گفت: آمریکا در طول هشت سال دفاع مقدس، صدام را تا بن دندان مسلح کرد، حالا بعضی ها با امضای یک توافق می گویند شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا گفت: ما به ملت آمریکا مشکل نداریم، بلکه با استکبار و سیاست های مستکبرانه سران آمریکا مخالف هستیم، چرا که در هر کجای عالم که به مظلومی ظلم می شود، آمریکا در آن حضور دارد و در هر جایی که مستکبری در حال ظلم و زورگیری است، کشور آمریکا از او حمایت می کند.

ارسال نظرات