خبرهای داغ:
مسئول ایثارگران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت محور همایش سرباز جوان علی اکبر

مسئول ایثارگران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: تقویت و تعمق وحدت وآموزه های اسلامی، انسجام و یکپارچگی در نیروهای مسلح، زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان از محورهای جشنواره جوان سرباز علی اکبر است.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی اصغر احسان فر صبح امروز در هشتمین جشنواره سرباز جوان علی اکبر در بیرجند اظهارداشت: هر ساله به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در سطح نیروهای مسلح به صورت کشوری در تهران برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: این جشنواره حول 9 محور با حضور سربازان منتخب سپاه و بسیج سراسر استان می باشد.

وی بیان کرد: سرباز دفاع، امنیت و اقتدار ملی، سرباز وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته، سرباز خلاقیت و فناوری، سرباز ایثارگری، فداکاری و امید از محورهای این جشنواره می باشد.

وی ادامه داد: سرباز امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، سرباز دینداری و بصیرت، سرباز ورزش و تربیت بدنی، سرباز مسئولیت‌پذیری و خانواده، سرباز سازندگی و تفکر بسیجی از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره است.

احسان فر به اهداف برگزاری جشنواره جوان سرباز حضرت علی‌اکبر(ع) اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر در جامعه سربازان نیروهای مسلح و تجلیل و تکریم آنها و تأکید بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی از اهداف این جشنواره است.

مسئول ایثارگران سپاه انصارالرضا(ع) استان افزود: جشنواره استانی جوان سرباز هر ساله بهمن‌ماه در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و منتخبان این جشنواره به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال آثار 14 نفر برگزیده شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: منظور از برگزاری این جشنواره ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی سربازان، تقویت نگرش مثبت و ارتقای رفتاری فرماندهان، مسئولان و کارکنان نسبت به جامعه سربازان است.

احسان فر با اشاره به اینکه ارتقای نشاط، پویایی و تقویتبخشی به جامعه سربازان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در سربازان، ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت در بین کارکنان وظیفه از دیگر اهداف این جشنواره می باشد، عنوان کرد: تقویت و تعمق وحدت، انسجام و یکپارچگی در نیروهای مسلح، زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان می باشد.

وی الگوسازی مناسب برای جوانان در جهت رشد و ارتقای هدفمند را از دیگراهداف این جشنواره بر شمرد و افزود: شناسایی جوانان سرباز مستعد، خلاق و توانمند و برنامه‌ریزی مناسب برای سازماندهی و حمایت از آنان و ارزش نهادن به اندیشه‌های و کارکردهای مثبت و سازنده جوانان سرباز در تمام عرصه‌ها از جمله اهداف این جشنواره می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها